samsung galaxy ace 2

  • 6 Mart 2013
  • 847 Okunma
  • 17 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. konu başlığındanda anlışalıcağı üzere telefon alıcam bana ace 2 önerildi nasıl bi telefon kasmalar oluyormu ve çok oyun kadlrıyormu bn çok oyun oynarım ihtiyacımı karşılarmı
     


    Yazan: ali54st
  2. Kullanma imkanım oldu tek kötü tarafı güncelleme almıcak olması oyunları kaldırıo
     
  3. SGA2, güncelleme almayacak mı? Bilginiz olmadığı konuda yorum yapmayın!! SGA2, Android 4.1.2 Jelly Bean güncellemesini alıcak Nisan gibi şuan test sürümü yüklenilebilir durumda.
     
  4. bende almayı düşünüyorum ram ı yüksek olduğu için oyun performansı gerçekten çok iyi şu anda bu fiyata en iyi telefonların arasında
     
  5. O kadar parayı ona vereceğime gider S3 Mini alırım.
     
  6. Kardeş o gelen son güncelleme istersen sen araştır.Ben 4.2.2 kullanıyom ace 2 ise 4.1.2 son güncelleme
     
  7. Ace2 çok iyi bir cihaz ama 800tl lik bir fiyatı var onun yerine 900tlye s3 mini almak çok daha mantıkoı olur...
     
  8. htc evo 3d alıcam iyimi 550 tl ye garantili yorumlar için saolun iyimi htc sizce
     
  9. 600 tl ace 2 750 tl s3 mini
    150 tl imkanın varsa s3 mini yoksa canın sağolsun özellikleri yakın
     
  10. htc eve 3d alıcam iyimi
     
  11. Sakin ol şampiyon.
     
  12. Kardeşim sana göre en iyisi bir teknoloji mağazasına gidip telefonlara bakman ve incelemen şu anda sen telefon alana kadar bir sürü telefona heveslenip vazgeçeceksin bu durumu bende yaşıyorum samsung şu anda s4 gibi telefonlara yoğunlaşıyor yani şu anda samsung orta seviye bir telefon çıkarmasını beklemek biraz uzun sürebilir nokia alsan sıkılırsın şu anda en iyi telefon s3 mini dir bu benim şahsi görüşüm ama ilerde s4 mini de çıkar telefon alırken 50 lira 100 lira daha fazla verip iyisini almak gerekir çünkü penye deilki bu 2 günde bir değişesin
     
  13. haklısında bnm max bütçem 550 tl ztn ace 2 yide 2.el düşnüyorum maxi bütcem 600 tl yani senin bana önerdiğin bi tlefon v armı oyun kaldırabilmeli ve performansı iyi olmalı yardım edermsiniz

    - - - Eklendi - - -

    xperia arc s nasıl peki çok temiz bi tane buldum 570 tl verilirmi o telefona ve oyun perdormansı nasıl
     
  14. ace 2 yerine s3 mini almak daha iyi :)
     
  15. donanım olarak pek fark yokki
     
  16. 2.el alıcam 500 tlye s3 mini 900 tl :)

    - - - Eklendi - - -

    500 tlye 2. el alıcam yoksa 0 alıcak olsam tabikide s3mini alırdım
     
  17. bence s2 plus u bekle kardeşim 838 lira ya satılacak bende almayı kesinlikle düşünüyorum
     
  18. bence ace 2 al hiç problem ama ben sen yerinde olsam xperia solayada bakarım...
    S3 mininin ekranı çok kötü pixeller sayılıyor.Neredeyse ace 2 nin ekranı ona göre daha iyi...
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
20/09/2018 - 22:09