rezalet ya bir oyun yüklemek için bu kadar uğraşmaya değer mi? şimdi samsung üreticilerine sormak lazım siz bu beş para etmez telefonlarla nokiayı nasıl geçeceksiniz,samsungun symbian destekleyen modelleri hariç inanın samsung telefonlarına verilecek paraya çok yazık çünkü hiç bir modelini kendinize göre özelleştiremiyorsunuz yükleme yapamıyorsunuz.iyiki de nokia var nokiadan şaşmayın,samsungların kızağına kibarlığına özenmeyin içi boş işe yaramaz telefonlar,örneğin hoparlör sorunu ses;samsungun her modelinde stereo müzik dinlemek ya da çarşıda yürürken telin sesini duymak imkansız almayın bu telleri ki adam gibi n95 yada n73 gibi telefonlar çıkarsınlar