samsung e250 oyun yükleme program yükleme *resimli

Sponsorlu Bağlantılar

badger13

Üye
eyv gardesim yanlız ben bu olayı çözemedim
 


erenaltun1

Üye
kardeş bendeteli bulmuyo napmam lazım??

--------------- Ekleme ---------------

yardımcı olurmusunus pc telefonu Softick PPP den görmüyo napmam lazım












Yardım bekiyorum ....
 

canbolat_792

Üye
Emeğe Sağlık kardeş
 

necat_90

Üye
yaw yegen benim e 250 bataryayı şarş ediom hemen fişi çeker çekmez 2 müzik ya dinliom ya dinlemiyom bitiyo nedendir acaba
hayır sizin yardımlarınızda olmasa yere çakıcam terbiyesizim
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Teşşekkürler.
 
src3d1

src3d1

Üye
beyler bu resimdekileri aynen uyguluyom olmuyo yaaa :@ pc de bulutu yoq bn cart reader den yüklüyom bütün proramları nasıl yapcam ayrıntılı anlatırmısınızz !!!!! ??? :@:@:@:@:@:hmmm:hmmm
 

2142

Üye
:oke:
 

tuntuz

Üye
paylaşım için çok sağool.fakat *#528283978# telefona girdim
izin verilmiyor diyor ???

--------------- Ekleme ---------------

verdiğiniz no da '9' olmayacak . verdiğiniz tarif tam ayrıntılı değil .başka bir yerden buldum .fakat javada yüklenen program yok acil yardımm.
 
team

team

Üye
arkadaşamız resimli anlatımı heralde kendi yapmamış ve bu konuyla ilgili bi bilgisi yok arkadaşlar e 250 kesinlikle yükleme yapmıyo zaten resimdeki kodlar doğru yerlere çıkıyor ama sonuç olarak yazılanlar olmuyor birazdaha ayrıntılı anlatım lazım heralde
 

ilyasazdamur

Üye
çok süper ellerine sağlık kardeş
 
cicilerini46

cicilerini46

Üye
olmamiş begenmedim hec olmamıs
 
şere merdin

şere merdin

Üye
saol arkadas elıne saglik
 

erkiletli11

Üye
bulutut porttun altıdaki 4 resim software ppp nin altındaki 4 resim çıkmıyo
 

VISUALBASIC

Üye
bende yüklerken beyaz ekranda soru işareti çıkıyo normalmi

--------------- Ekleme ---------------

cicilerini kardeş ben vısıual basıc bende soru işareti çıkıyo napmalıyım
 

Lokoo

Üye
kardeş ower sd/mmc/rs-mmc usb 2.0 aygıtı ile pc'ye veri aktarıp telefona taşyorum bununla java proğram ve oyunları nasıl yüklüyebilirim, yardımcı olursan sevinirim...
 

VISUALBASIC

Üye
evet oldu teşekkür ederim
 

stronger941

Üye
indirdim tlfna attım bilgileri acmıyor.!!
 

51 CENT

Üye
arkadaşlar benim ki olmadı
:bann:

--------------- Ekleme ---------------

benim e250 li olmadı gardaş
 
E250'nin...

E250'nin...

Üye
Ya bir türlü yapamadım. En son işleme, seri yükleme'ye tıklıyorum. Ekrana java geliyor ve o yüzde çizgisi, hemen " Yükleme Hatası " deyip kapanıp açılıyor telefon.
 
***zWrC***

***zWrC***

Üye
j700 i dahil mi???
 


Üst Alt