arkadaşlar bu javayı yüklemenin bi ücreti varmı?
mafi Üye serkan1717' Alıntı: sağolun arkadaşlar Genişletmek için tıkla ... yaa denedim pc gormuyor samsung std denedim baglantı yok dıo --------------- Ekleme --------------- yaaa yardım edin pc telı gormuyor nerde hatamm war ltfen yardım edinnn
serkan1717' Alıntı: sağolun arkadaşlar Genişletmek için tıkla ... yaa denedim pc gormuyor samsung std denedim baglantı yok dıo --------------- Ekleme --------------- yaaa yardım edin pc telı gormuyor nerde hatamm war ltfen yardım edinnn
52tevfik Üye arkadaslar ben nokia 3220 kullanıcısıyım telefonuma msn veya baska bır program yükleye bilirmiyim yardımcı olursanız cok sevınırım sımdıden tsk.
arkadaslar ben nokia 3220 kullanıcısıyım telefonuma msn veya baska bır program yükleye bilirmiyim yardımcı olursanız cok sevınırım sımdıden tsk.
allon Üye bunu yaparken telefon acılıp kapanıyo nasıl yapabilirim?? --------------- Ekleme --------------- ben ne yaptıysam oyun yukleyemiyorum telefona ne yapmam lazım ardım edebilirmisiniz.
bunu yaparken telefon acılıp kapanıyo nasıl yapabilirim?? --------------- Ekleme --------------- ben ne yaptıysam oyun yukleyemiyorum telefona ne yapmam lazım ardım edebilirmisiniz.
gs___1414 Üye ya ben yapamadım ama elinize sağlık abi --------------- Ekleme --------------- ((softick ppp)) kardeş bu ne demek valla bilmıom
ya ben yapamadım ama elinize sağlık abi --------------- Ekleme --------------- ((softick ppp)) kardeş bu ne demek valla bilmıom