saatlerdir uğraşıyorum olmuyo. hani bilgisayardan anlamayan biri olsam tamam da ben öle değilim ama yine de olmadır. softick ppp programı telefonu bi türlü görmedi. bluesoleil programı görüyo ama softick görmüyo. anlamadım gitti. ayrıca telefon kafayı yedi durup dururken açılıp kapanıyo