leonardo08
Üye
Samsung Apple'a 30 Tır 5 cent yolladı
Samsung şirketi apple karşısında kaybettiği davayı oldukça garip bir şekilde ödedi ve 1.051.855.000 ABD Doları tazminat ödemesini 5 centlerle yaptı. bugün apple'ın californiyadaki binasına ulaşan 30 tırı apple yetkilileri ilk önce yanlış yere geldiğini sanıp geri yollamaya çalıştılar ama birkaç dakika sonra samsung ceo'sundan gelen bir arama ile samsungun ödemeyi bu şekilde yaptığını anlıyan apple yetkilileri ödemeyi kabul etmek zorunda kaldılar. davada ödeme şeklinin belirtilmemesi nedeniyle bu kadar parayı kabul etmek zorunda kalan apple bankalarla baya bir sorun yaşıyacak gibi görünüyor . yeni bilgiler elime ulaştıkça konuyu yenileyeceğim
edit: olayın gerçek olmadığı şaka olarak söylendiği açıklandı
edit: olayın gerçek olmadığı şaka olarak söylendiği açıklandı

