mericbaba
Üye
Samsun Galaxy S II Alıcam.
Merhaba arkadaşlar. Samsung galaxy s II alcam fakat bazı soru işaretleri var kafamda. Uygulama bulma ve yükleme zorluğu varmı ? Ne gibi uygulamalar bulabilirim nerden bulabilirim her android uygulamasını rahatca yükleyebilirmiyim. Bunları yüklemek için önceden birşeyler yapmam gerekirmi ? Bilen birisi yardımcı olabilirse gerçekten mutlu olurum.
Teşekkürler.
Teşekkürler.

