Sakal nasi cikar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
.caner.

.caner.

Üye
Diyorum ki önemli olan şekli değil. Yüzünün her yerinde çıkması gerekmez. Sünnet üzere uzat şekline takılmasın yani :D
Samimi bir arkadaşım da sakal uzattı. Sadece cenesinde gür çıkıyor yanlar zayıf ama cenedeki sakal 10cm kadar uzun. Kısacası sakal is olsun gösteriş olsun diye uzatilmaz. Peygamber efendimizin emri olduğu için uzatilir.
Hadi köseyiz çıkmıyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR


hardal00

hardal00

Üye
Abi yakisikli degilsin karizmatiksin sen .

Abi bende ben aldirdim bugün dikis izi kalirsa yuzumde sakalda cikmaz :)
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR

IntelLEGEND Boy

Üye
Ben 19 yaşındayım bende daha çıkmadı. Hormonaldir bekle bence hiç karışma olması gerektiği gibi çıksın.
 
hardal00

hardal00

Üye
Birde kuccukken dustum cenem acildi orada dikildi abi ben napam yani sendeki gibi olsa
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Birde kuccukken dustum cenem acildi orada dikildi abi ben napam yani sendeki gibi olsa
Geçmiş olsun kardeşim, yine de çok üzme kendini kader işte ölen ile olanın önüne geçilemiyor maalesef. Maazallah daha vahim sonuçlarla da neticelenebilirdi. :(
 
  • Beğen
Tepkiler: hardal00
hardal00

hardal00

Üye
Geçmiş olsun kardeşim, yine de çok üzme kendini kader işte ölen ile olanın önüne geçilemiyor maalesef. Maazallah daha vahim sonuçlarla da neticelenebilirdi. :(
Dogru diyon abi kısmet napak konuda uctu gitti :)
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
DeEenzameMan

DeEenzameMan

Üye
Ne isin var hocam ya sakal cikmasin daha iyi.
Bikiyor insan bir zamandan sonra en iyisi bu
 
sm3

sm3

Üye
bendede aynı oldu 20 li yaşlara girince sakalllar tamamen çıktı elleme düzenli tıraşını ol değişik veya kimyasal sakal çıkarıcı kullanma çıkacaktır bn şimdi hacılar gibi geziyorum 3cm sakal var rahat kışın iyi oluyoda :D
 

MaxipmaN

Üye
boşuna takıyosun kafayı çevremde çok var öyle sakalı az olan iki sene sonra görsem tanıyamam yaş 18
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Umarim bizdede olur :D iki sene sonra
 
kursat99

kursat99

Üye
Ben 17 yaşındayım. Benimde çenemde var. Genel olarak yüzümde çıkmasını bende istiyorum ama sonra kim kesmekle uğraşacak. :) Bu arada abilerime şunu da sorayım: şu ana kadar hep makine ile tıraş oldum. Yazın makinesiz kesmeyi düşünüyorum da ilk olarak kendim jiletle mi tıraş olayım yoksa bir berber de ustura mı vurdurayım? :)

Güvercin ile gönderildi.
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
17 yaşındayım parmak sayısını geçmiyo yüzümdeki sakal vay bee :D
 
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5
Uhops

Uhops

Üye
Olmaması bir dert olması ayrı bir dert. Konuya girince aklıma geldi yarın okul var tıraş olmam lazım ama insan çok üşeniyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90
0MG90

0MG90

Üye
Olmaması daha iyi inan. Her pazar tıraş olmaktan bıktım okul var diye keşke çıkmasa.
 
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Bende her pazar degil haftada iki defa oluyorum ama daha cok istiyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Metin137
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt