.caner.
Üye
Hadi köseyiz çıkmıyorDiyorum ki önemli olan şekli değil. Yüzünün her yerinde çıkması gerekmez. Sünnet üzere uzat şekline takılmasın yani
Samimi bir arkadaşım da sakal uzattı. Sadece cenesinde gür çıkıyor yanlar zayıf ama cenedeki sakal 10cm kadar uzun. Kısacası sakal is olsun gösteriş olsun diye uzatilmaz. Peygamber efendimizin emri olduğu için uzatilir.




