Sadece C5-03 Kullanıcıları Girsin !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Telefon nasıl ?

  • Süper

    Kullanılan: 22 25.3%
  • İdare Eder

    Kullanılan: 51 58.6%
  • Berbat

    Kullanılan: 14 16.1%

  • Kullanılan toplam oy
    87
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

erkan5441

Üye
idare eder arkadaşım :)
 

maximert353

Üye
Kardeş eğer 400-500 liran varsa bunu almanı tavsiye etmem samsung un yeni çıkan telefonları iyi bence .Android var çünkü ve bana kalırsa şu an da en iyi yazılım android. bu telefona cfw bulmak zor biraz ve s60v5 symbian kulanması çok kötü bence s60v5 den hiç bir telefon alma nokia artık bu aralar windows belle meego gibi yazılımlarının üstünde duruyo c5-03 5800 gibi telefonlar unutuldu. mağazada da işe yarar bi uygulama yok zaten. okunmatiği de dirençli dokunmatik kapasitif olmalı bence dokunmatik diyebilmek için. Ve rami çok az telefon hafızası az hemen ısnıyo internetteyken falan. Bence bunu alma :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt