Kardeş eğer 400-500 liran varsa bunu almanı tavsiye etmem samsung un yeni çıkan telefonları iyi bence .Android var çünkü ve bana kalırsa şu an da en iyi yazılım android. bu telefona cfw bulmak zor biraz ve s60v5 symbian kulanması çok kötü bence s60v5 den hiç bir telefon alma nokia artık bu aralar windows belle meego gibi yazılımlarının üstünde duruyo c5-03 5800 gibi telefonlar unutuldu. mağazada da işe yarar bi uygulama yok zaten. okunmatiği de dirençli dokunmatik kapasitif olmalı bence dokunmatik diyebilmek için. Ve rami çok az telefon hafızası az hemen ısnıyo internetteyken falan. Bence bunu alma
