Saçımı Nasıl Kaldırmalıyım?

Sponsorlu Bağlantılar



ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Çak bir selam canım baksanaaaa
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Alev alevv yanışımaaaaaaa
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
kaş ortası için cımbız en iyisi bende seyrek olarak çıkıyo ben cımbızla alıyorum 3 4 hafta gidiyo ilk aldığımda biraz kırmızı oluyor fakat gece yatmadan yaparsan işlemi sabaha geçmiş oluyor :) saç kaldırma mevzusuna gelince bence joleydi waxdı spreydi hepsi saça zararlı şeyler ileride zararlarını görürsünüz :) bence saç kurutma ve fırça ile nazikçe şekil ver sen zaten sürekli aynı şekli verdikçe o saç ona alışıcak :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Zamanında ortayı kestiniz mi naptınız yahu ammada çıkan varmış :D
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe
Sucrofe

Sucrofe

Üye
    Konu Sahibi
Konu kirliliği olmasın diye buraya yazmayı tercih ettim (yeterli cevap gelmezse konu açacağım). Sizce saçı en iyi yumuşatıp kaldıran şampuan markası hangisi? Birde kremle şampuanın bir arada oldukları var, önerir misiniz yoksa sadece şampuan mı almalıyım? Teşekkürler.
 

Benzer Konular



Üst Alt