Konu kirliliği olmasın diye buraya yazmayı tercih ettim (yeterli cevap gelmezse konu açacağım). Sizce saçı en iyi yumuşatıp kaldıran şampuan markası hangisi? Birde kremle şampuanın bir arada oldukları var, önerir misiniz yoksa sadece şampuan mı almalıyım? Teşekkürler.