Sa telefon alicam

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
Sa telefon alicam
arkadaslar en fazla zittin sene 420 450 tl olucak dokunmatik pek sevmiorm ama is gorucek oyun uygulamalr video ve ses olarak is yapıcak telefon arıyorum aklımda NOKİA ASHA 303 GRAPHİTE VR YENİ CIKMIS BAKTIM GUZELDİR YORUMLARINIZ NELER
 
2.El Nokia E7 'ye bakabilirsiniz
Hem dokunmatik hem qwerty klavyeye sahip
4'' ekran
16GB hafıza
oyun uygulama konusunda aşırı istek ve de arzulu değilseniz Symbian ^3 Oyunlar kısmında yeterince oyun bulabilirsiniz
2.el temiz bir E7 bulabilirsiniz

 

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
Beyler ben smdi telefoncudan geldim ve iphone 3gs daha 1 aylik kurulum bile yok adama yap dedim birazdan bakmaya gidicem sizce alsammi almasammi korkuyorum appstore falan parali diolar kredi karti felan acil bi yorum yapsaniz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...