Nokia,Sony,Samsung Butce 250-350

Sponsorlu Bağlantılar

seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
Galaxy young al her bakimdan iyi acede var ama onu kullanan cogu kisi sorun yasiyor , Galaxy Gioda var almaya degmez deneme bile aralarinda en iyisi 'Galaxy Young'
birincisi imzanız kural dışı uyarı almadan kaldırın bence ikincisi galaxy young aralarında en iyisi falan değil biliyorum herkesin bir bütçesi var ama ace ve gio youngtan daha iyi
 


El Hadimi

El Hadimi

Üye
Uyari alacagimi sanmiyorum cunku Benim imzam Kural Dışı Değil.Ikincisi ben aralarinda en iyisi derken performans bakimindan bahsettim.
 
xxbarbelxx

xxbarbelxx

Üye
birincisi imzanız kural dışı uyarı almadan kaldırın bence ikincisi galaxy young aralarında en iyisi falan değil biliyorum herkesin bir bütçesi var ama ace ve gio youngtan daha iyi
sen ne dıyorsun kafanmı güzel kardes ben young aldım gioyla kıyaslanamaz gio bi kere sarj konusunda berbat islemci ve ram young üstün kameralarında fark yok zaten 3.2 diyor ama 2 mp gibi sadece gionun ekranı çok az büyük görüntü olarak biraz daha iyi ama bunu normal bir insan takmaz çünkü ben pek fark ayırt edemedim young 10tl daha ucuz ve daha is görür şuan ondan yazıyorum dokunmatigide çok iyi ama android istemezsen corby kesin tavsiyem.

- - - Eklendi - - -

Ekliyorum galaxy young ve gio sarj konusunda young aynı islem aynı parlaklık vs. gioyla kıyasladık bluetooth okey oynadık Young %14 sarj tüketirken Gio ise %29 ama Young al tahmini 380lira hızlıdır gioya göre .virüs bulasmadıkça bu cihaz bi harika dostum :D
 
El Hadimi

El Hadimi

Üye
Dogru soluosun kardes bende bunu anlatmaya calisiyorum yok galaxy ace ve gio daha iyiymis de ayni degilmisde galaxy young onlarin iki model asagisi ama daha cok is goruyor mesela galaxy ace kulanicilari telefonda bi rahat oyun oynayamiyorlar google play de cogu oyun yorumlarina bakarsaniz gorursunuz sadece ekran farki var...
 
xxbarbelxx

xxbarbelxx

Üye
Hayır galaxy youngu tanımıyorlar millete baska bitane aldırıp pisman edecekler android aldıklarına kardesim hep bu giocular **nelik pesinde :D
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
arkadaşlar gio ace young aynı performansta telefonlar ekran kartları ramleri falan aynı anlıyor musunuz? sizde galaxy young var diye koruyorsunuz.
o oyun konusunda ise gionun ekranı büyük olduğu için daha çok şarj tüketiyor
ayrıca normalde böyle bir şey demem ama çok sinirlendim GALAXY YOUNG POCKET MİNİ ANDROİDİN YÜZKARASI TELEFONLARDIR.
 
15097

15097

Üye
kim hortlatıyor bu konuları :zzz:
 
xxbarbelxx

xxbarbelxx

Üye
@Seytan avcisi kabullen artık gioyu alanda satanda yok :D
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
xperia tipo ama bütçeyi biraz daha zorlaman lazım burdan bakabilirsin 2.el daha da uygundur:oke: modern combat 3 bile açıyor youtube'ye bak bi istersen

bir de şu var özellikleri daha güzel ama tasarım tatmin edermi bilmem


- - - Eklendi - - -

konu hort yeni gördüm
 
El Hadimi

El Hadimi

Üye
arkadaşlar gio ace young aynı performansta telefonlar ekran kartları ramleri falan aynı anlıyor musunuz? sizde galaxy young var diye koruyorsunuz.
o oyun konusunda ise gionun ekranı büyük olduğu için daha çok şarj tüketiyor
ayrıca normalde böyle bir şey demem ama çok sinirlendim GALAXY YOUNG POCKET MİNİ ANDROİDİN YÜZKARASI TELEFONLARDIR.

Akıllı insan bu telefonlar androidin yüz karasi ise samsung bunları hala niye satıyor? biz kendi telefonumuzu koruyormuşuz , yahu kardeşim şimdi burada s4 ile kıyaslama yapsalar bizimki daha iyimi diyeceğiz sen ne mantıksız bir insansın ya ek olarak GALAXY YOUNG küçümsenecek bir telefon değil gelistiriciler rom konusunda gio dan daha çok uğraşıyor bu telefonla neden çünkü harika (üzgünüm konuyu hortlattim ama buna cevap vermesem olmazdı)
 
beytullah6767

beytullah6767

Üye
xperia tipo .
 


Üst Alt