kaanusyos
Üye
s90...3D SÜPER OYUNLAR bekleriz
ii akşamlar arkadaşlar
böle bir konu başlıgı atıgım için özür dilerim sadece 2 şey sölicem
1.uzun bir yola çıkıcam ve telefonmu Sony Ericsson P1i ama uygun oyun bulamıyorum beni oyaliyacak yardımcı our sanız sevinirim yaklaşık bir haftadır oyun arıyorum
2.buraya koydugum linki kaldırdım kusura bakmayın siteyi bombalamışlar
böle bir konu başlıgı atıgım için özür dilerim sadece 2 şey sölicem
1.uzun bir yola çıkıcam ve telefonmu Sony Ericsson P1i ama uygun oyun bulamıyorum beni oyaliyacak yardımcı our sanız sevinirim yaklaşık bir haftadır oyun arıyorum
2.buraya koydugum linki kaldırdım kusura bakmayın siteyi bombalamışlar
