s8530 telefona android yükleeye çalıştım (sadece boot ekranı)RESİM EKLENDİ

  • 1 Mayıs 2011
  • 9896 Okunma
  • 39 Cevap

  1. Uzun zamandır uğraştığım bir projeyi sonunda gerçekleştirdim .

    telefona i9000 fw si attım multiloaderla ama editlyerek az buçuk tabi.

    olanlar android yazısı geliyor ve reset'liyor kendini sürekli

    sanıldığı aksine telefona bişey olmadı yani demem oki sorun yok.

    eğer deneyecekseniz:

    telefon download moda grçmeyebilir boot ettikten sonra izlenecek adım.
    bataryayı çıkarın ve sürekli usb takıp çıkarın boot çipi sıfırlanacak ve sorun kalkacak.
    bakalım çalışmalar devam ediyor yaz tatilinde projenin devamı gelicek .


    2. hafta

    bugün defalarca telefona reset atmaya çalıştım ama boot çipi kilitlendi uzun uğraş sonucu kilidi açtım ve android denemelirne devam ettim yükleeye çalıştım ve boot ekranında takılıyor ve kalıyor bu yani.

    RESİMLER :
    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >
     


    Yazan: &&BERKAY&&
  2. guzel iş tebrikler başarilar
     
  3. çok iyi kardeşim nasıl kuracaz dosya yok bişi yok nasıl yapalım bide ben deneyim? bide bir fikrim var wave e windows 6.5 yada 7 kurabiliriz aslında bunu için çalışma yapmaya hazırım varmısınız? windows ta kuralım telefona?
     
  4. dosya i9000 yani galaxy s dosyalarını basit şekilde multiloader ile yükledim .
    ben yazın çalışmalara yapabilirim ancak okul durumuyla ama android geliştiricilerine desteğim sonsuz tabi.
     
  5. helal valla :D 1-2 de foto koysaydın :D
     
  6. abi ailemden gizli yapıyorum :D
    ama sanıldığı aksine telefon fln yanmadı yani :D
     
  7. olm tabi riskli iş bunlar pedr görse yak diyemi aldım diyecek :D nse devamını bekliyoruz hep destek tam destek :D
     
  8. risk var bakalım denemeler devam edicek galaxy s fwsi olmasının nedenide donanımlar uyumlu .
     
  9. Biliyorum :)
     
  10. bakalım fwde eksikler var mesela android logosundan sonra kilit yani reset liyo :D
     
  11. Senin görevinde onları aşmak zaten :D
     
  12. az çok bilgi var gerek oldukça dış ülke forumlarına ve jetdroid projesinde çalışanlardan yardım alıyorum 4 kez dnedim aynı yerde takılıyo bakalım bulucaz çaresini :oke:
     
  13. Bootloader yazma işlemi bitti mi?
     
  14. o baslik sayesinde zaten butun islemleri yapabildim calismalar devam etmekte ayrica fw de modluyorum az kaldi tabi buyuklerim gibi cok hizli bir sekolde gerceklesmeyecek sonucta tek kisiyim ama yabanci forumlarin destegiyle anca halledicez gibi
     
  15. baba yapalım bu işi artık ya :)
     
  16. tabi yapalim abicim qma bir ay hic bos vaktim yok sbs cilesi bide okul ben hazirliklara devam edicem emulator uzerindede olsa bir planim var ornegin biz bir program planliyorum androidi yuklemek yerine sd kart uzerinden program gibi calistiracak ve tum android surumleriyle uyumlu olucak profesyonel c++ derslerine basladim bile telefona yuklemek yerine direk sertifikayla baslangicta programin acilmasini saglariz ve androidi kullaniriz fikrim bu bi oneriniz var mi
     
  17. harika anı yoldan badayı ve windows bile çalıştırabiliriz :)
     
  18. Helal sana berkay kardeşimm
     
  19. çocuk saçmalıyor siz inanıyorsunuz.Hadi basardı adamlar bunu dusunememişmi zaten android portlandı [DEV] The project to port Android(froyo) on S8500 (8530) - xda-developers iyi okuyun. Bu arada bir cocuk(japon haric) c++ öğrensin bende göreyim.Android yazısında tıkanmasının nedenini hiçbir sema olmadan driver olmadan atmanızdır!!!!!!!!:angry:

    ----------Eklendi @ 09:42:15 ---------- Yazıldı @ 09:39:56 ----------

    Edit fota ve kernel uyusmadan çalıştıramazsın sen.
     
    StriqeR bunu beğendi.
Yüklüyor...
19/09/2018 - 07:51