s8500 dan s8530 a dönüs

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Seddoo

Üye


Dostum bende baya baya almadan önce araştirdim interneti.. internet beyin bulandirmaktan başka işe yaramiyo bu konularda... Bende Wave 2 mi geçen cumartesi günü aldim.. iyi ki aldim..

Senin bahsini ettigin sorunlar Wave 1'de vardi.. Benim wave 2 de şuan sorun yok Allaha şükür taş gibi.. Wave 2 lerde o sorunlarin hiç biri yok.. Zaten o yüzden ekran wave 2 de degişti.. Samoled degilde slcd.

Bence Hiç dert etme hemen git al inan Zerreee pişman olmayacaksin..
 
Tepkiler: cellmanbash

esbalat

Üye
yeni 1 teknoloji cıkmadan önce ondan önceki sürüm ve teknolojideki hatalar baz alınarak geliştirilir ve bu tum elektronik eşyalarda böyledir.Wawe 1 de bulunan bug ve hatalar geliştirilip wawe 2 yapıldı amoled farklı bir teknoloji slcd farklı bir teknoloji hiç bir zmn kıyaslanamaz ama samsung hem maliyet hemde sorunlardan dolayı ilk önce ürettiği wawe 1 deki amoled leri wawe2 de kullanmadı kalite baz alınmaksızın wawe2 yi üretime soktular arkadaşların bazıları wawe1 ekran kalitesi ile ilgili çok abartılı yorumlarda bulunmuş ama wawe2 deki ekran farklı konsept düşünülerek müşteri memnuniyeti üzerine slcd gecildi samsung üreticileri bazı sorunlar ve şarj süresini uzatmak için slcd seçtiklerini söylediler.Kimsenin kafasında yanliş bir mantalite oluşmasın telefon seçerken kendi kullanım acınız düşünülerek alırsanız hiçbir zaman keşke sorusunu sormazsınız kendinize Sadece kullanın ve zevkini cıkarın çünkü o bir WAWE
 
Tepkiler: cellmanbash

senam38

Üye
    Konu Sahibi
ben eski bir wave1 kullanıcısı olarak ilk kullanımda samoled bana daha doğal geliyordu ama zamanla sclcd de bana aynı hoşnutluğu verdi ama ekranın büyüklüğü beni hala cezbediyor spider man oyununu oynarken çok zevk alıyorum wave 1 olsa parmaklarımdan ekranda ne olup bittiğini göremeyecektim keşke hiç demedim ama wave1 kullanan arkadaşlarda pişman olmasın bence ikiside kardeş
 
Tepkiler: cellmanbash

errhan

Üye
cvplarınız beni biraz rahatlattı acıkcası.. inş. aldığımda bi sorunla krşılaşmam ve burda telefona övgüler yağdırmaya birlikte devam ederiz=) cvplarınız için teşekkür ederim..
 
bi sorum olcakkk daha dün wave 2 aldımm ve 8 saat oldu şarjım ikiye indi :S bu normal mıı? henüz internete girmedim ve müzik dinlemedm sadece mesaj :S
 
samsunga pahalı geldiği için wawe1 i üretmiyor badayı kalifiye bir telefonla piyasaya sürdü ama hindistana çoq wawe1 satıldığı için wawe1 asla güncelliğini kaybetmez emin olabilirsiniz bunda
 

fullwar

Üye
Malzeme kalitesizliği diye bir şey yok. 2 cihazda donanım olarak aynılar. Wave ve Wave II ekranlar arasında neredeyse fark yoktur. Şöyleki Super Amoled ve Super Clear LCD'nin kendine göre avantaj yada dezavantajları vardır. Kullandığınız uygulamaya göre yada kullanım şekline göre performansları değişkenlik gösterir. Super Amoled renklerde daha canlı, ışıklandırma ve gölgelendirmede çok başarılı ilken Super Clear LCD keskinlik, parlaklık ve derinlik olarak daha net sonuçlar verir. Ama dediğim gibi kullanım şekline göre sonuçlar değişebiliyor. Bu konuda araştırma yapan profesyonel (milyon dolarlık firmalar) kişi yada kuruluşların yayınladıkları test yada araştırmalarda bunu ortaya koyuyor. Super Amoled, Super Clear LCD, Retina, Bravia gibi daha birçok ekran performans testlerinde küçük farklarla ayrılıyorlar. Sizin gözünüze en çok hangisi hitap ediyorsa o sizin için en iyi ekrandır. Bana görede Wave ekranı daha iyi gibi, ama ben deli gibi film izliyor, nette geziyor, geniş bir ekrana ihtiyaç duyuyorum. Buda demek oluyorki benim için en iyi ekran Super Clear LCD. Bada 2.0 gelsin bir göreyim ona göre Super Amoled+'a zıplayabilirim. O güne kadar Wave II!
 

furkey

Üye
Yorumları okurken keşke millet daha az yorum yapsa diye kendimi düşünmekten alamıyorum. Wave I den desteğin kesildiği yok. Samsung ilk göz ağrısına gözü gibi bakıcaktır buna emin olabilirsiniz. Wave I e destek kesilirse emin olun Wave II ye de aynı anda kesilir. Sonuçta Wave II Samsungun Wave I pahalı geldiğinden dolayı karını arttırması için yaptığı bir telefon ve Wave I le her türlü aynı.
 
malzeme kalitesi kotumu ikiside aliminyum farkindmisin sunu soyleyeyim wave2 ekranini kotuleme nedeni ise cogu kisinin ovdugu o iphone ekranindan daha canli olmasidr
Sana SiddetLe Katılıyorum Yanyana Koyup Karsılastırdım Wawe 2 Cok Daha Estetik Daha Canlı Bi Ekrana Sahip
 


ulen öyle bir anlatmışın wave 1 bir halta benzemiyormuş bırakın şu reklam zihniyetini , şunu unutma wave 1 wave 2 ye göre çok satıldı bildiğim kadarıyla avrupada kısa bir süre içinde, wave 1 neden üretilmiyor dersen samoled üretimi çok pahalı aynı durum galaxy slde
1 milyon barajını geçmiş şimdi dünya ortalamasında yaklaşık 5-6 milyonu geçen bir telden bahsediyorsun bırak git allah aşkına desteği çekerse sadece bada kullanıcıları değil samsung android platformu sallanır adam samsung alırken ya bu bada os şöyle şöyle yapmış en iyisi boşver performansı kamerayı htc alam onların desteği süper der bunu diyecek insan o kadar çok son sozum sallıcaksan destekli salla

saygılar
 

fullwar

Üye
Arkadaşlar forumda uyarı var. Hiç bir telefonu kötülemeyin. Konuya profesyonel yaklaşsanız araştırma yaparsınız. Teknik açıdan dünyadaki tüm ekranlar ufak farklarla ayrılıyor. O kötü, bu daha iyi falan değil mantık. Olay sizin o ekrandan beklentiniz.
 
benim tavsiyem wave 2 ben yaklaşık 1 ay önce aldım gold bilgisayarda kampanyalı olarak 700 tl ye aldım kullanmadığım bir hattımı turkcell faturasız hatta taşıdım ve 700 tl ye aldım heryerde normalde ortalama 880 tl
 
kardeş burda konuyu niye fortlatıyorsunuz anlam vermek güç. hayır bir konu fortlatmak yerine siz bir konu açında eskilere değinmeceyle bada bölümünü yığınla gereksiz konuların içine sürüklüyorsunuz. herneyse alan memnun satan memnun. ayrıca wave 1 in zaten sıfırı aylar öncesinden bitti gitti. bu saatten sonra wave 2 alınır yada 3 ay zamanı olan bekler wave 3 alır. wave 3 ünde çift çekirdeğe geçiceği söylentiler arasında. fiyatıda orta segment bir telefon olduğu için gene 1000 TL nin üstüne varmaz gibi. yani şuanda paranız varsa hazırsa wave 2 yoksa beklersiniz wave 3 alır kafanıza takmaz devam edersiniz. he ben wave 1 10 ay önce aldım mutlumuyum çok mutluyum ekranı yetiyor bana. size yetmediyse bir seçenekte var oda telefonu satın galaxy SL yada galaxy S modeline bir bakın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...