ByYlmzZz
Üye
S8500 Açılış Ekranında Takılma
merhabalar bayadır bu bölüme uğramamıştım şmdi bahanem oldu..şu an elimde bir adet s8500 wave var sorunu ise power tuşuna bastığımda ilk önce s8500 wave yazısı geliyor uzunca bir süre sonra bada yazısı geliyor bekledikten sonra tekrar wave yazısı geliyor bir döngü şeklinde hep böyle oluyor..bada 2.0 stabil romu ile bada 1.0.2 romunu da attım durum yine aynı malesef. bir aralar skaptan kardeşimizin BIOS sıfırlama yöntemi aklımda kalmıştı onuda yaptım olmadı..bu arada cihaz download moda geçebiliyor..
Skaptan ve ceycey111 ihtiyacım var size...
Skaptan ve ceycey111 ihtiyacım var size...
download mode geçebiliyor sorun yok fakar bu forumdan aldığım iki ayrı romu denedim sonuç yine aynı..şimdi 2 tane wave var elimde ikisininde anakartı kaba olarak bi kokladım yanmışmıdır diye hafif yanık kokuları var sence anakartta sorunmu oluştu?yoksa sadece yazılımsal hatamı?