Narutodth
Üye
Z demek istemistirS4'ün Z1den iyi olduğunu mu? o.O
z1 s4 u ezer gecer performansta. Zaten s4 u ben begenmedim ama z den cok daha iyi bi cihaz.Z demek istemistirS4'ün Z1den iyi olduğunu mu? o.O
z1 s4 u ezer gecer performansta. Zaten s4 u ben begenmedim ama z den cok daha iyi bi cihaz.Merhaba arkadaşlar. Elimde fransadan aldığım üç aylık xperia z bulunmakta, arkadaşımda aynı derece temiz s4 var.. ve telefonumla değişmek istediğini söyledi açıkcası bende kararsız kaldım. aslında ben telefonumdan memnunum ama şarj etme konusunda sıkıntı çekiyorum. telefon şarzdayken en ufak bir şekilde telefonu kurcaladığımda şarj yerinde sayıyor, hele oyun oynadığımda şarj olacağına düşüyor. bide snapdragon s4 pro işlemcinin beni uzun süre götüreceği konusunda tereddütlerim var. ne dersiniz değişeyim mi?

Şarj farketmez fazla. S4'ün performansı daha iyidir ama abartacak derecede değil, yine de kimse aksini iddia edemez. =P S4'ü beğeniyorsan değiştirebilirsin. Arkadaşına söyle 1hafta değişik kullanın? İkinizde memnun kalırsa değişirsiniz, çok mantıklı çözüm getirdim olaya.![]()
Z demek istemistirz1 s4 u ezer gecer performansta. Zaten s4 u ben begenmedim ama z den cok daha iyi bi cihaz.
Z ile s4 un dunya kadar performans farki varŞarj farketmez fazla. S4'ün performansı daha iyidir ama abartacak derecede değil, yine de kimse aksini iddia edemez. =P S4'ü beğeniyorsan değiştirebilirsin. Arkadaşına söyle 1hafta değişik kullanın? İkinizde memnun kalırsa değişirsiniz, çok mantıklı çözüm getirdim olaya.![]()

Z ile s4 un dunya kadar performans farki var![]()
Sorun degilAynen arkadaşlar z demek istedim kusura bakmayın klavyenin azizliğine uğradım :-)
ben gormemistim zaten
:OBen o konuda sana katılmıyorum kusura bakma :-D yani aralarında abartılacak kadar fark olduğunu sanmıyorum.
yanlis anladin sasirma ifadesiydi o2 mi x? Neye göre bu hesap?

yanlis anladin sasirma ifadesiydi o![]()

Ekrani soylemedik bile tabiHee, ben de iki katı performans veriyor diyorsun sandım. =P
-------
Bu arada @korsan638 Bence önce 1 haftalığına mesela anlaşın arkadaşınızla, memnun kalırsanız ona göre karar verirsiniz, eğer böyle bir imkan varsa...
Ayrıca alacağınız s4 exynoslu modeldir, sizdeki cihaz snap kullanıyor. Tabiki performans olarak S4 iyidir, aksini iddia etmiyorum ama samsungun kaynak kodları sakladığı açık. Yani Z'nin xda desteği daha yüksek. Hani rootlayıp, bir şeyler yapıyorsanız eğer bu açıdan Z öndedir, Z1 kamerası falan portlanmıştı mesela ve bildiğim kadarıyla düzgün de çalışıyor. =P Yine de performans+ekran(Z'nin ekranı da dandik kalıyor =P) S4 daha iyidir. Dediğim gibi imkan varsa belli bir süreliğine anlaşın arkadaşınızla değişin, deneyin.

