Tavsiye S4 Mü Xperia Z Mi

Sponsorlu Bağlantılar



Invoke

Invoke

Üye
Merhaba arkadaşlar. Elimde fransadan aldığım üç aylık xperia z bulunmakta, arkadaşımda aynı derece temiz s4 var.. ve telefonumla değişmek istediğini söyledi açıkcası bende kararsız kaldım. aslında ben telefonumdan memnunum ama şarj etme konusunda sıkıntı çekiyorum. telefon şarzdayken en ufak bir şekilde telefonu kurcaladığımda şarj yerinde sayıyor, hele oyun oynadığımda şarj olacağına düşüyor. bide snapdragon s4 pro işlemcinin beni uzun süre götüreceği konusunda tereddütlerim var. ne dersiniz değişeyim mi?

Şarj farketmez fazla. S4'ün performansı daha iyidir ama abartacak derecede değil, yine de kimse aksini iddia edemez. =P S4'ü beğeniyorsan değiştirebilirsin. Arkadaşına söyle 1hafta değişik kullanın? İkinizde memnun kalırsa değişirsiniz, çok mantıklı çözüm getirdim olaya. :pro:
 
korsan638

korsan638

Üye
    Konu Sahibi
Şarj farketmez fazla. S4'ün performansı daha iyidir ama abartacak derecede değil, yine de kimse aksini iddia edemez. =P S4'ü beğeniyorsan değiştirebilirsin. Arkadaşına söyle 1hafta değişik kullanın? İkinizde memnun kalırsa değişirsiniz, çok mantıklı çözüm getirdim olaya. :pro:

hehehe bak bu hiç aklıma gelmemişti, gerçekten iyi fikir. Bunu talep edicem umarım oda kabul eder. S4 ü tasarım ve malzeme kalitesi olarak beğenmiyorum, tek ilgimi çeken noktası işlemcisi ve ekranı. Snapdragon s4 pro işlemcisinin beni uzun süre götüreceğini sanmıyorum. Haksız mıyım acaba? xperia z de harika bir cihaz ama yazılım konusunda bazı eksiklikleri var, mesela şarjı çok aşırı kullanıyor, günü atlatamıyorum, klavyede yazarken bazen takılmalar oluyor, harfler geç basıyor. işlemcisine rağmen, bu gibi sorunların yazılım güncellemesiyle düzeleceğini bilsem kesinlikle değiştirmem.
 
baby_face_

baby_face_

Üye
Evet
 
korsan638

korsan638

Üye
    Konu Sahibi
Z demek istemistir :) z1 s4 u ezer gecer performansta. Zaten s4 u ben begenmedim ama z den cok daha iyi bi cihaz.

evet arkadaş orda z demek istedi, bildiğim için doğrulama gereğinde bulunmadım
 
Narutodth

Narutodth

Üye
Şarj farketmez fazla. S4'ün performansı daha iyidir ama abartacak derecede değil, yine de kimse aksini iddia edemez. =P S4'ü beğeniyorsan değiştirebilirsin. Arkadaşına söyle 1hafta değişik kullanın? İkinizde memnun kalırsa değişirsiniz, çok mantıklı çözüm getirdim olaya. :pro:
Z ile s4 un dunya kadar performans farki var :D
 
baby_face_

baby_face_

Üye
Aynen arkadaşlar z demek istedim kusura bakmayın klavyenin azizliğine uğradım :-)
 

erkan811

Üye
Abartilacak kadar fark var hocam s4 performans olarak baya önde :-)
 
  • Beğen
Tepkiler: baby_face_
Invoke

Invoke

Üye
Önde tabi ki ama abartacak kadar fark yok.
 
Narutodth

Narutodth

Üye
2x :O
 
Invoke

Invoke

Üye
yanlis anladin sasirma ifadesiydi o :D

Hee, ben de iki katı performans veriyor diyorsun sandım. =P :D

-------

Bu arada @korsan638 Bence önce 1 haftalığına mesela anlaşın arkadaşınızla, memnun kalırsanız ona göre karar verirsiniz, eğer böyle bir imkan varsa...

Ayrıca alacağınız s4 exynoslu modeldir, sizdeki cihaz snap kullanıyor. Tabiki performans olarak S4 iyidir, aksini iddia etmiyorum ama samsungun kaynak kodları sakladığı açık. Yani Z'nin xda desteği daha yüksek. Hani rootlayıp, bir şeyler yapıyorsanız eğer bu açıdan Z öndedir, Z1 kamerası falan portlanmıştı mesela ve bildiğim kadarıyla düzgün de çalışıyor. =P Yine de performans+ekran(Z'nin ekranı da dandik kalıyor =P) S4 daha iyidir. Dediğim gibi imkan varsa belli bir süreliğine anlaşın arkadaşınızla değişin, deneyin.
 
Narutodth

Narutodth

Üye
Hee, ben de iki katı performans veriyor diyorsun sandım. =P :D

-------

Bu arada @korsan638 Bence önce 1 haftalığına mesela anlaşın arkadaşınızla, memnun kalırsanız ona göre karar verirsiniz, eğer böyle bir imkan varsa...

Ayrıca alacağınız s4 exynoslu modeldir, sizdeki cihaz snap kullanıyor. Tabiki performans olarak S4 iyidir, aksini iddia etmiyorum ama samsungun kaynak kodları sakladığı açık. Yani Z'nin xda desteği daha yüksek. Hani rootlayıp, bir şeyler yapıyorsanız eğer bu açıdan Z öndedir, Z1 kamerası falan portlanmıştı mesela ve bildiğim kadarıyla düzgün de çalışıyor. =P Yine de performans+ekran(Z'nin ekranı da dandik kalıyor =P) S4 daha iyidir. Dediğim gibi imkan varsa belli bir süreliğine anlaşın arkadaşınızla değişin, deneyin.
Ekrani soylemedik bile tabi :D
 


Üst Alt