S4 Ciddi Şarj Tüketimi

    Konu Sahibi
S4 Ciddi Şarj Tüketimi
Evet arkadaşlar başlıkta yazdığım gibi çok çabuk sarj bitiyor mesela Asphalt 8 i açıyorum 5dk felan oynuyorum çıkıyorum oyundan bakıyorum % 5 -% 7 şarj gitmiş mesela az önce telefon şarjı %100 du şimdi % 97 oldu buna bi çare varmı yoksa bu sorun normal mi 4.3 ile geçer mi onerebileceginiz bir program var mı
 

Nextman

Emekli Yönetici
Ben genel konudada size söyledim kullandığınız uygulamaların etkisi diye.4.3 ile şarj sürelerinde elbette iyileşme olur ancak oyun ve ekran uygulamaları açık kalan sensörler ,canlı duvar kağıtları bu ve buna benzer birçok etken şarj düşmanıdır.
 
Tepkiler: Dede ve .caner.
    Konu Sahibi

Hiçbir sensör açık değil hiç bir zaman da açık bırakmadim şu telefonu 2600mAh değilde 3000mAh felan yapsalardi ne iyi olurdu
 

Nextman

Emekli Yönetici
Bence yeterli arkadaşım ama olabilirdi tabi
 
Tepkiler: .caner.
Şükret Bide Bizi Düşün 1600 mAh Lık
 
Tepkiler: .caner.

AHKE

Üye
normal.oyun zaten en fazla sarjı tuketen işlemdir
 
tüketim normal gibi gözükebilir ama sen batayanı kontrol et derim.Bendede galaxy s4 var 3 haftada 2 orinal batarya şişirdi şimdi serviste
 
    Konu Sahibi
tüketim normal gibi gözükebilir ama sen batayanı kontrol et derim.Bendede galaxy s4 var 3 haftada 2 orinal batarya şişirdi şimdi serviste
benimkide servise gitmişti donma sorunu vardı onu çözdüler ama şarj yine kesat
 
Tepkiler: blackeye0606
bu s4'lerin çoğunda var benim dediğim sıkıntı benim bataryalar elips şeklini aldı bende onu servise bıraktım şimdi note 3 aldım servisten çıkıncada satacağım onu
 

Nextman

Emekli Yönetici
Bu şarj sorunu donma ,sorunu yada başka ne sorunsa artık olmadığı için bende şanslıyım sanırım
 
Tepkiler: .caner.
Bende de geçti abi ilk başlarda yedim kafanızı ama düzeldi sonradan
Bide beni düsünün : ekranda morarma var, orta tuş takılıyo bazen, sarj çabuk bitiyo, alt tarafta ufak bir yer soyuldu, arka kapakta sarj tarafı çatladı
 
Tepkiler: .caner.
bende g2 var aynı tüketimi yaşıyorum o oyunda bi sorun yok için rahat olsun
 
normal Tüketim ,yetmiyorsa yedek batarya almanı tavsiye ederim...
 

.caner.

Üye
Bide beni düsünün : ekranda morarma var, orta tuş takılıyo bazen, sarj çabuk bitiyo, alt tarafta ufak bir yer soyuldu, arka kapakta sarj tarafı çatladı
Kasa benimde sıkıntılı arka kamera etrafı darbe sonucu soyuldu alt ust ve yan cerceveler soyuldu ama ben telefona iskence ettim.
 

KayraBey

Üye
Telefon oyun konsolu değildir. Uretilirken muhtemelen oyun hiç hesaplanmaz.
 
Tepkiler: .caner.