Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yani kardeşim haklısın ben kendim yollamadım zaten 2 telefon da aileden başkalarına ait. Biri eniştemin diğeri abimin. Enişteminkini yollarken değişim talebiyle yolladık zaten.
azattt
Üye
sigortaya kaç para verdiniz. Ve Note4 nasıl yollarlar S5 olsa tamam da Note4 çok şaşırtıcı
replika Note4'tur orjinal Note4 olsa duramazsın
@@DiAbLo@@
Üye
Konu Sahibi
150 ya da 200 lira ekstra vemişler kardeşim. Telefon benim olmadığı için tam emin değilim. Bu arada hediye çeki olarak iade yapılacakmış hediye çekini almak yerine note 4 alınmış garanti yenisini yollamamış. Bu konuda yanlışlık olmuş