[alikan]
Üye
-
Konu Sahibi
-
S3 4.1 değil ki stock 4.0.4 var ayrıca Jelly beanda çalışıyor store
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızBuyur kardeşim güvenle indirebilirsin denedim ve gayet iyi sadece aramada cinslik çıkarttı
[alikan];5038743' Alıntı:4.1 demedim, indirdiğim bir apk'da v3,7 yazıyordu onun içinde Jelly Bean uyumlu filandı sanırım unsupported verdi bir tane v3.5 indirdim onuda kurdu açtığım zaman tam ekran gelecekken kapanıyor. Kardeşim Çin de yaşıyor telefonu oradan aldı kullanıyor ama alakası var mıdır bilemedim sordum 5000 yuen vermiş yani 1.500 tl gibi bir şey. Hani çakma çukma olsa anlıcamda.
- - - Eklendi - - -
Denedikten sonra yazarım kardeşim umarım işe yarar. Ayrıca cihaz 2 gündür bende hoşuma gitti ama hala karar veremedim One X ile S3 arasında çok kalıyorum ne yapacağımı şaşırdım. Takip ettiğim büyük bir forum daha var oradaki S3 kullanıcı klubünden de çok şikayet var telefonla ilgili gerçi One X'te de var ama telefon alamıyoruz bu karmaşadan dolayı tam karar vericem biri bişey yazıyor gözümüz korkuyor hadi diyoruz biraz daha bekleyelim madem
[alikan];5038743' Alıntı:4.1 demedim, indirdiğim bir apk'da v3,7 yazıyordu onun içinde Jelly Bean uyumlu filandı sanırım unsupported verdi bir tane v3.5 indirdim onuda kurdu açtığım zaman tam ekran gelecekken kapanıyor. Kardeşim Çin de yaşıyor telefonu oradan aldı kullanıyor ama alakası var mıdır bilemedim sordum 5000 yuen vermiş yani 1.500 tl gibi bir şey. Hani çakma çukma olsa anlıcamda.
- - - Eklendi - - -
Denedikten sonra yazarım kardeşim umarım işe yarar. Ayrıca cihaz 2 gündür bende hoşuma gitti ama hala karar veremedim One X ile S3 arasında çok kalıyorum ne yapacağımı şaşırdım. Takip ettiğim büyük bir forum daha var oradaki S3 kullanıcı klubünden de çok şikayet var telefonla ilgili gerçi One X'te de var ama telefon alamıyoruz bu karmaşadan dolayı tam karar vericem biri bişey yazıyor gözümüz korkuyor hadi diyoruz biraz daha bekleyelim madem
Kafanda ne varsa onu al bence
[alikan];5038860' Alıntı:İkisi de varİkisini de istiyorum ama tek numaram var bi numaraya 2 sim kart alsak 2 sinide kullansak Nasıl fantazi ^^
Valla Google play olayını ben pek anlamadım orada işler nasıl oluyor bilmiyorum ama telefonu aldığı yer çin'in en büyüğü hani Turkcell gibi düşün içinde bir iki tane play'e benzeyen şey var samsung apps dışında google play uygulamaları yönette yüklü görünüyordu ama kısayolunu bulamıyodum nası iş onu da anlamadım.
Ancak cihaz gerçekten hoşuma gitti hani bir çok özellik açısından ben evo kullanıyorum biraz soğuttu beni telefondanama hangisini alsam bilemiyorum. S3 ün süper amoled hd ekranı One X ten nasıl daha kötü olabiliyor anlamadım ben Süper Amoled ekranlar daha iyi diye bilirdim
Gapps.zip diye zip dosyalari var. Recovery moddan yuklersen telefonun sistemine gomuyor. Sanki temelinde varmis gibi oluyor... %100 çözüm
- - - Eklendi - - -
Telefonun jelly bean ise
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ICS yuklu ise
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Hangisi yuklu ise onu indir hafiza kartina at recovery moddan "choose zip from sd card" sec hafiza kartinda nereye attiysan oraya gir zip dosyasini yukle. Telefonu ac . Tum google programlari hazir hayirli olsun
Neye göre iyi neye göre kötü?
Super Amoled HD'nin handikapları, hemen hemen bizim gözümüzün ayırt edemeyeceği düzeyde. Yani şöyle söyleyeyim, koyu renkte neredeyse hiç şarj tüketmediği söyleniyor, -ki bu çok önemli- bunu ne yazık ki diğer ekranlarda göremiyoruz. Bilirsin ki Siyah rengini yansıtabilmek çok zordur. Ama SGS3 bu işi çok fazla iyi yaparak batarya ömrüne katkıda bulunuyor. Dediğim gibi handikap gibi görünüyor ilk aşamada ama sen bunu ayırt edemedikten sonra ne kadr handikap olursa olsun : )
Neye göre iyi neye göre kötü?
Super Amoled HD'nin handikapları, hemen hemen bizim gözümüzün ayırt edemeyeceği düzeyde. Yani şöyle söyleyeyim, koyu renkte neredeyse hiç şarj tüketmediği söyleniyor, -ki bu çok önemli- bunu ne yazık ki diğer ekranlarda göremiyoruz. Bilirsin ki Siyah rengini yansıtabilmek çok zordur. Ama SGS3 bu işi çok fazla iyi yaparak batarya ömrüne katkıda bulunuyor. Dediğim gibi handikap gibi görünüyor ilk aşamada ama sen bunu ayırt edemedikten sonra ne kadr handikap olursa olsun : )
ben kendi telefonumda siyah renkleri göremiyorum zatensanki siyah olan yerlerde hiç ekran yokmuş gibi.
[alikan];5040103' Alıntı:
Dostum donanımhaber de 1 saatlik bir karşılaştırma videosu izlemiştim One X ile, oradaki videoda mercek gibi bir şeyle iki ekranında en küçük piksel aralıklarına baktıklarında S3 te çok ciddi boşluklar olduğu pixel sıklığının daha kötü olduğunu gösteriyodu video hani nedir neye yarar bilmiyorum ama gündüz bakma açısı mı parlaklığı mıdır pek bilmiyorum ona binayen dedim bende Süper Amoled daha iyi diye biliyordum ancak yine videoda ekranın Süper Amoled olmasının handikap olduğu Süper Amoled Plus olsa çok daha iyi olacağını söylemişlerdi. Fakat güç tüketimi için elbette avantajlıdır. Bir de beni çok şaşırtan iki cihaz arasında video oynatma da S3 1080p videolarda yerlerde sürünüyordu ancak One X S3 e göre inanılmaz stabil ve performanslıydı zaten o videoyuda nereden izlediysem kafamı en çok çorba yaptı
Aynen öyle. : )
- - - Eklendi - - -
Hocam ben MKV formatında videoları bile hiç sorunsuz izleyebiliyorum, nasıl yerlerde sürünüyormuş S3?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?