Öneri S3 sorunu.

    Konu Sahibi
Arkadaşlar telefonun içindeki fotoğrafları falan aldım. Whatsapp tango mesajlar falan yedeklenmesi için nasıl yapcaz. Yedeklemeyi yaptıktan sonra wipe yapıp orjinal romu nerden yükliycem kies den falan mı daha önce yapmadım.
 
Kardeşim telefonum kendi hafızasında olan dosyaları hafıza kartına al ben öyle yapıyorum
 

H.TOGAN

Üye
whatsap mesajlarını alırmı bilmem ama normal mesajlarınız için cihazı kies ile senkronize etmeniz yeterli. Wipe yaptıktan sonra eğer kullandığınız sürüm son versiyonsa (na8) tekrardan yeni rom flashlamanıza gerek yok.
 
    Konu Sahibi
yedeklemeyi yaptım wipe yide yaptım. orjinal romu tekrar kurmak için indiriyodum pc kapandı yeniden indiriyorum ama gerek yok diyosanız kesiyim son sürüm 4.3 işte ana bant sürümü sonunda na8 yazıyo
 

H.TOGAN

Üye
yedeklemeyi yaptım wipe yide yaptım. orjinal romu tekrar kurmak için indiriyodum pc kapandı yeniden indiriyorum ama gerek yok diyosanız kesiyim son sürüm 4.3 işte ana bant sürümü sonunda na8 yazıyo
Wipeları yaptınız madem ; cihazı bir gözlemlersiniz , eğer aynı hatalar devam ederse o zaman odin ile yeniden romu flashlarsınız
 
    Konu Sahibi
ya kiesten veriyi geri yükle diyorum bitek s planlayıcıyı yüklüyo whatsapp ı falanda almıştım sms mesajlarını falanda onlar yokromu tekrar kuruyorum
 

mcnpl4

Üye
whatsapp kurulurken geri yukleme yapiyor
 
    Konu Sahibi
Tekrar kurdum ama yinede yok
 
Kardeşim eski whatsapp dosyasını telefonun hafızasına at whatsapp tekrar kur düzelir
 
    Konu Sahibi
Eski whatsapp dosyasıda tel hafızasındaydı nasıl tel hafızasında bende bilmiyorum
 
Kardeşim sen kies ile yedek yaptın sanırım ben öyle anladım öyle yaptıysan bilgisayar da kies yedekleme klasöründe o dosya olacak onu telefonun hafızasına atTelefon hafızası ana dizinine at direk olması lazım eğer olmuyorsa gitti mesajlar malesef
 
    Konu Sahibi
Yedekledim ama o dosyanın bi uzantısı var oda kiesle açılıyo klasör değil yani. Adıda s planner.cmc mi öyle bişey anlıycağın sadece onu yedeklemiş