kardeşim ben illa lumia alsın demiyorum yeni alternatifler gösteriyorum sadece asndroidcilerde bizim sayfayı istila ediyor laf atıp kaçıyorlaryapmayın artık lumiacılar. Her konuda siz... Tamam kabul güzel telefonunuz var ama millet lumia mı alsam dese lumia da derdi. Aklında yok ki demiyor siz de her konuya atlıyorsunuz lumiaya da bak diye... Tamam sakinim
Bu arada hocam benim sana tavsiyem s3. Yok illa ios dersen 4s. Karşılaştırmasını izledim hiç bir farkı yok. S3 ün boyunu dert ediyorsan dert olmasın çünkü millet soruyor bu cebine nasıl sığıyor diye koyduğumda şok oluyorlar![]()

bak kardeşim belki androidi kaynağından yazıp roma dökemiyorum belki ama biraz bilgisayar ve pc bilgin varsa beni dinle note 2 al note 2 s3ten kat kat iyi bir telefon sadece senin için s3le arasındaki farkları söyleyim s3ten hafif daha büyük 1 gb ramı dahafazla 2ghz daha hızlı işlemci saati daha net bi ekran biraz daha büyük ekranın keyfi artı s3te 2100 mah batarya note 2 de ise yanlış hatırlamıyosam 3500 olması lazım yani ekranı büyükte olsa mümkünatı yok kolayca şarjını bitiremezsin ve en önemli özelliğine geçeyim s3ün ekranı hemen bir düşürünmü tuzla buz olurken note 2 daha büyük ekranıyla s3ten kat kat daha sağlam bana inanmazsanda incelemerde drop testlerde izleyebilirsin benim şu an param olsa hiç çekinmem koşarak emin adımlarla note 2 alırım ama sen eğer bir işadamı felansan arada oyun oynuyum alo diyim dersen ki telefona 2000 lira sayarsın bir zevk almazsın ıphone beşte alabilirsin ama note 2 al büyük ekranda film ve+ ekranın yarısında film izle yarsındada istediğin her işi yap maillerine bak daha neyini öveyim note 2nin direk note 2 al
HTML 5 varken Flash basit hem android şişme yapan bir işletim sistemi hemen at her işletim sistemi olan telefona sahibim kanıtlayabilirim kıyaslanmaz iphone 5 jailbreak ile Bluetooth hallediliyor lumiacı atlamış demişsiniz fikrini vermiş bende hak veriyorum stabil hemde kasma yok android de donanım varmış kralını koysunlar yine şişme yapacak önemli olan gerektiği kadar donanım ve kullanıcıya hitap ios bu konuda çok iyi her türlü insan aldığı için basit geliyor ama işlevlerini kullanan insan için ios iyidir istersen iphone 5 yada 4S de ayarlarım sana yada note 2 felan ama tarafsız olarak söylüyorum Apple ukala falan ama yapıyor.
Sent from my Lumia 920 using Board Express
Güzelmiş...htc one x plus al değişik olsun biraz.kamera,beats gibi artilarida var
S3 kullanıcısı olarak bir HTC fanıyım o derece sağlam bir firmadır 
bak kardeşim belki androidi kaynağından yazıp roma dökemiyorum belki ama biraz bilgisayar ve pc bilgin varsa beni dinle note 2 al note 2 s3ten kat kat iyi bir telefon sadece senin için s3le arasındaki farkları söyleyim s3ten hafif daha büyük 1 gb ramı dahafazla 2ghz daha hızlı işlemci saati daha net bi ekran biraz daha büyük ekranın keyfi artı s3te 2100 mah batarya note 2 de ise yanlış hatırlamıyosam 3500 olması lazım yani ekranı büyükte olsa mümkünatı yok kolayca şarjını bitiremezsin ve en önemli özelliğine geçeyim s3ün ekranı hemen bir düşürünmü tuzla buz olurken note 2 daha büyük ekranıyla s3ten kat kat daha sağlam bana inanmazsanda incelemerde drop testlerde izleyebilirsin benim şu an param olsa hiç çekinmem koşarak emin adımlarla note 2 alırım ama sen eğer bir işadamı felansan arada oyun oynuyum alo diyim dersen ki telefona 2000 lira sayarsın bir zevk almazsın ıphone beşte alabilirsin ama note 2 al büyük ekranda film ve+ ekranın yarısında film izle yarsındada istediğin her işi yap maillerine bak daha neyini öveyim note 2nin direk note 2 al
note 2 nin bataryasınına 3500 demişin 3100 olacak ekran çok büyük demişsin ama bi okadar da mat s3 e göre yerin dibine sokmana gerek yok s3 ü 2 ghz işlemci demişin ama 1.6 ghz note 2 deki işlemci lütfen kullanmayan arkadaşlar yorum atmasın şu alete ama note 2 on numara bir cep telefonu ona lafım yoksamsung galaxy s3 için 3000 mah lik bataryaları piyasa sürdü sanırım arkadaşın haberi yoknote 2 nin bataryasınına 3500 demişin 3100 olacak ekran çok büyük demişsin ama bi okadar da mat s3 e göre yerin dibine sokmana gerek yok s3 ü 2 ghz işlemci demişin ama 1.6 ghz note 2 deki işlemci lütfen kullanmayan arkadaşlar yorum atmasın şu alete ama note 2 on numara bir cep telefonu ona lafım yok
Senin soruna gelince kardeş bence galaxy s3 al sıkıntı yaratmaz emin ol istediğin herseyi yaparsın
KArdeşim 1ncisi batarya olayını extra batarya olarak bakarsan samsung note 2 içinde 4000 mah lık batarya piyasaya sürdü seninden ondan haberin yok.
Note 2 nin rami 2 gb galadxy s3 ün 1
Note 2 nin ekranını yerin dibine sokmuşun ama bi bunu çeşitli rom ve kernelle s3ü katlıyabiliyor
Bu arada telefonun boyunu özellikleriyle kıyaslamışsın ama arkadaşım ram ve işlemcilerin boyu aynıdır çünkü samsungun motherbord ları standarttır
Bu arada HTC diyen arkadaşa diyorum Htc Droid ve Butterfly modeli hariç hiç bi modelini note 2 ile kıyaslıyamassın o modellerde henüz ülkemize gelmedi
Ve ekranı sorun ediyorsunuzda note 2 kullandıktan sonra diğer telefon oyuncak gibi geliyor bunu bilin...
bence ikisinide alma birazaha bekle samsung galaxy s4 alırsın. şimdiden bunlardan birisini alırsan pişman olursun s 4 çımtığında.
Ben note 2yi yerin dibine sokmadım sadece arkadaşın yanlışlarını düzelttim sadece s3 ten kat kat iyi bir cep telefonu olmadıgını kastettim galaxy s3 1650 lira note 2 1699 lira kat kat iyi bir cep telefonu olsaydı arada 50 lira fark olmazdı ayrica ekran evet mat nekadar rom atarsan at s3 kadar net olamaz pentile ekran teknolojisini note 2 kullanmadı çünkü samsung bende note 2 alacaktım daha s3 alalı 1 ay bile olmadı sırf büyüklüğünden dolayı almadım arada 50 lira fark var boyutu biraz daha ufak olsa note 2 alırdım bu tercih meselesi tabiki zaten bi cep telefonunu max 7-8 ay kullanırım.
Ben note 2yi yerin dibine sokmadım sadece arkadaşın yanlışlarını düzelttim sadece s3 ten kat kat iyi bir cep telefonu olmadıgını kastettim galaxy s3 1650 lira note 2 1699 lira kat kat iyi bir cep telefonu olsaydı arada 50 lira fark olmazdı ayrica ekran evet mat nekadar rom atarsan at s3 kadar net olamaz pentile ekran teknolojisini note 2 kullanmadı çünkü samsung bende note 2 alacaktım daha s3 alalı 1 ay bile olmadı sırf büyüklüğünden dolayı almadım arada 50 lira fark var boyutu biraz daha ufak olsa note 2 alırdım bu tercih meselesi tabiki zaten bi cep telefonunu max 7-8 ay kullanırım.
doruk944;5639945]Galaxy s3ün ram 700 küsürde zaten bunun 400 pasif kullanımda note 2 nin 1.75 bununda 500-800 arası pasif kullanımda farkı bi düşün ve android telefonlarda ramin ne kadar önemli bi faktör olduğunu biliyorsundur. aradaki fark 50 değil 100 bu arada.
bence ikisinide alma birazaha bekle samsung galaxy s4 alırsın. şimdiden bunlardan birisini alırsan pişman olursun s 4 çımtığında.
Galaxy s3ün ram 700 küsürde zaten bunun 400 pasif kullanımda note 2 nin 1.75 bununda 500-800 arası pasif kullanımda farkı bi düşün ve android telefonlarda ramin ne kadar önemli bi faktör olduğunu biliyorsundur. aradaki fark 50 değil 100 bu arada.
- - - Eklendi - - -
Galaxy s3ün ram 700 küsürde zaten bunun 400 pasif kullanımda note 2 nin 1.75 bununda 500-800 arası pasif kullanımda farkı bi düşün ve android telefonlarda ramin ne kadar önemli bi faktör olduğunu biliyorsundur. aradaki fark 50 değil 100 bu arada.
Android de ram 1 gb a kadar önemli 1 gb dan sonrası lüx e giriyor... Yoksa her uygulama 50 mb filan ortalama ram kapladığıni düşünürsek 8 tane uygulamayı aynı anda sistemden ödün vermeden calistirabilir s3. Bence şimdilik yeterli bir rakam...
