s3 mü yoksa iphone 5 mi alayım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kanuni_1520

Kanuni_1520

Üye
Kardesim bende iki cihaz arasinda kalmistim 1 hafta kullandim arkadaslardadn alip yan yana koyup karsilastirdigim bile oldu benim icin s3 kazandi 2900tlmi
1600tlmi sen sec hangisi hak ediyor
 


alical33

alical33

Üye
yapmayın artık lumiacılar. Her konuda siz... Tamam kabul güzel telefonunuz var ama millet lumia mı alsam dese lumia da derdi. Aklında yok ki demiyor siz de her konuya atlıyorsunuz lumiaya da bak diye... Tamam sakinim :)

Bu arada hocam benim sana tavsiyem s3. Yok illa ios dersen 4s. Karşılaştırmasını izledim hiç bir farkı yok. S3 ün boyunu dert ediyorsan dert olmasın çünkü millet soruyor bu cebine nasıl sığıyor diye koyduğumda şok oluyorlar :)
kardeşim ben illa lumia alsın demiyorum yeni alternatifler gösteriyorum sadece asndroidcilerde bizim sayfayı istila ediyor laf atıp kaçıyorlar :kıskıs:
 
boran9999

boran9999

Üye
İyi bir AVM de Starbucks ta çayını yudumlarken Iphone5 iyi duruyor dersen kesinlikle Iphone al! Ama neredeyse aralarında 1200_1500TL (32gb) kadar fark olan özellik açısından birbirine yakın hatta ekran depolama vs vs olarak bir adım önde olan bir cihaz almak istiyorsan kesinlikle Galaxy I9300 S3 al. Sonuçta dünyada gelmiş geçmiş en fazla satın alınan bir cihaz olan teknoloji harikası S3 alıyorsun karar senin kardeş herkese iyi forumlar.
 
blacktalon

blacktalon

Üye
Bence baska bi alternatif telefon bul
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
bak kardeşim belki androidi kaynağından yazıp roma dökemiyorum belki ama biraz bilgisayar ve pc bilgin varsa beni dinle note 2 al note 2 s3ten kat kat iyi bir telefon sadece senin için s3le arasındaki farkları söyleyim s3ten hafif daha büyük 1 gb ramı dahafazla 2ghz daha hızlı işlemci saati daha net bi ekran biraz daha büyük ekranın keyfi artı s3te 2100 mah batarya note 2 de ise yanlış hatırlamıyosam 3500 olması lazım yani ekranı büyükte olsa mümkünatı yok kolayca şarjını bitiremezsin ve en önemli özelliğine geçeyim s3ün ekranı hemen bir düşürünmü tuzla buz olurken note 2 daha büyük ekranıyla s3ten kat kat daha sağlam bana inanmazsanda incelemerde drop testlerde izleyebilirsin benim şu an param olsa hiç çekinmem koşarak emin adımlarla note 2 alırım ama sen eğer bir işadamı felansan arada oyun oynuyum alo diyim dersen ki telefona 2000 lira sayarsın bir zevk almazsın ıphone beşte alabilirsin ama note 2 al büyük ekranda film ve+ ekranın yarısında film izle yarsındada istediğin her işi yap maillerine bak daha neyini öveyim note 2nin direk note 2 al
 

frknhis

Üye
htc one x plus al değişik olsun biraz.kamera,beats gibi artilarida var
 

furkey

Üye
bak kardeşim belki androidi kaynağından yazıp roma dökemiyorum belki ama biraz bilgisayar ve pc bilgin varsa beni dinle note 2 al note 2 s3ten kat kat iyi bir telefon sadece senin için s3le arasındaki farkları söyleyim s3ten hafif daha büyük 1 gb ramı dahafazla 2ghz daha hızlı işlemci saati daha net bi ekran biraz daha büyük ekranın keyfi artı s3te 2100 mah batarya note 2 de ise yanlış hatırlamıyosam 3500 olması lazım yani ekranı büyükte olsa mümkünatı yok kolayca şarjını bitiremezsin ve en önemli özelliğine geçeyim s3ün ekranı hemen bir düşürünmü tuzla buz olurken note 2 daha büyük ekranıyla s3ten kat kat daha sağlam bana inanmazsanda incelemerde drop testlerde izleyebilirsin benim şu an param olsa hiç çekinmem koşarak emin adımlarla note 2 alırım ama sen eğer bir işadamı felansan arada oyun oynuyum alo diyim dersen ki telefona 2000 lira sayarsın bir zevk almazsın ıphone beşte alabilirsin ama note 2 al büyük ekranda film ve+ ekranın yarısında film izle yarsındada istediğin her işi yap maillerine bak daha neyini öveyim note 2nin direk note 2 al

tamam note 2 nin s3 ten iyi olduğu aşikar ama "kat kat" diyerek abartmanın lüzumu yok. Aşırı büyük bir telefon ve büyüklüğünden dolayı donanımın alabileceği yer de fazlalaşıyor. Bundandır ki batarya vs. daha büyük hacimli. Ekranda ise s3 ün ekranı daha keskin.

- - - Eklendi - - -

HTML 5 varken Flash basit hem android şişme yapan bir işletim sistemi hemen at her işletim sistemi olan telefona sahibim kanıtlayabilirim kıyaslanmaz iphone 5 jailbreak ile Bluetooth hallediliyor lumiacı atlamış demişsiniz fikrini vermiş bende hak veriyorum stabil hemde kasma yok android de donanım varmış kralını koysunlar yine şişme yapacak önemli olan gerektiği kadar donanım ve kullanıcıya hitap ios bu konuda çok iyi her türlü insan aldığı için basit geliyor ama işlevlerini kullanan insan için ios iyidir istersen iphone 5 yada 4S de ayarlarım sana yada note 2 felan ama tarafsız olarak söylüyorum Apple ukala falan ama yapıyor.
Sent from my Lumia 920 using Board Express

HTML5 evet geleceğin sistemi ama flash player şu anda hala lider ve bunu reddetmek realist bir yaklaşım değil.

2300 liralık bir telefonu garanti dışı bırakmak mı? :D Güzelmiş...

Ben hiç telefonumda şişme görmedim. Sanırım benim telefonda bir arıza olmalı...

iOs kötü demiyoruz biz. Ama Android yanında çok kısıtlı kalıyor. Ben yazılımla uğraşan biri olarak androidi özgürlüğüyle seviyorum.

Windosw phone un stabilliğini şöyle diyim. Ben samsungun bada denilen bir işletim sistemli telefonunu kullandım. Stabillik olarak iOs dan stabil olduğunu söyleyebilirim. 1 ghz donanımla ne kadar akıcı olduğuna inanamazsın. Ama gel gör ki bir türlü uygulama standartı gelişemedi. Şu anda aynı durum windows phone için de geçerli. Yanlış anlamayın ben windows phone un arayüzüne aşık ve telefonunda wp8 launcher ı kullanan biri olarak söylüyorum bunu windows phone yetersiz bir işletim sistemi...

- - - Eklendi - - -

htc one x plus al değişik olsun biraz.kamera,beats gibi artilarida var

bak bu seçenek de çok güzel. HTC her zaman samsungu döver :) S3 kullanıcısı olarak bir HTC fanıyım o derece sağlam bir firmadır :)
 
Norm_Gkhan

Norm_Gkhan

Üye
bak kardeşim belki androidi kaynağından yazıp roma dökemiyorum belki ama biraz bilgisayar ve pc bilgin varsa beni dinle note 2 al note 2 s3ten kat kat iyi bir telefon sadece senin için s3le arasındaki farkları söyleyim s3ten hafif daha büyük 1 gb ramı dahafazla 2ghz daha hızlı işlemci saati daha net bi ekran biraz daha büyük ekranın keyfi artı s3te 2100 mah batarya note 2 de ise yanlış hatırlamıyosam 3500 olması lazım yani ekranı büyükte olsa mümkünatı yok kolayca şarjını bitiremezsin ve en önemli özelliğine geçeyim s3ün ekranı hemen bir düşürünmü tuzla buz olurken note 2 daha büyük ekranıyla s3ten kat kat daha sağlam bana inanmazsanda incelemerde drop testlerde izleyebilirsin benim şu an param olsa hiç çekinmem koşarak emin adımlarla note 2 alırım ama sen eğer bir işadamı felansan arada oyun oynuyum alo diyim dersen ki telefona 2000 lira sayarsın bir zevk almazsın ıphone beşte alabilirsin ama note 2 al büyük ekranda film ve+ ekranın yarısında film izle yarsındada istediğin her işi yap maillerine bak daha neyini öveyim note 2nin direk note 2 al

samsung galaxy s3 için 3000 mah lik bataryaları piyasa sürdü sanırım arkadaşın haberi yok :ehe note 2 nin bataryasınına 3500 demişin 3100 olacak ekran çok büyük demişsin ama bi okadar da mat s3 e göre yerin dibine sokmana gerek yok s3 ü 2 ghz işlemci demişin ama 1.6 ghz note 2 deki işlemci lütfen kullanmayan arkadaşlar yorum atmasın şu alete ama note 2 on numara bir cep telefonu ona lafım yok

Senin soruna gelince kardeş bence galaxy s3 al sıkıntı yaratmaz emin ol istediğin herseyi yaparsın
 
  • Beğen
Tepkiler: sergei95
moskovalı

moskovalı

Üye
s3 diyorum, kullanimi daha kolay ve anlasilir.iphone da baslica bluetooth sorunu sonra her
bilgisayarda i tunes programi ihtiyaci.
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Bikere o sınırlamalar ve bluetooth jailbreakle klkıyor ayrıca andoidin programları dandik bence iphone5 ve 2900 tl değil 1999 tl heryerde
 
yuxexexy

yuxexexy

Üye
Tabii ki S3 al derim ben
 
doruk944

doruk944

Üye
samsung galaxy s3 için 3000 mah lik bataryaları piyasa sürdü sanırım arkadaşın haberi yok :ehe note 2 nin bataryasınına 3500 demişin 3100 olacak ekran çok büyük demişsin ama bi okadar da mat s3 e göre yerin dibine sokmana gerek yok s3 ü 2 ghz işlemci demişin ama 1.6 ghz note 2 deki işlemci lütfen kullanmayan arkadaşlar yorum atmasın şu alete ama note 2 on numara bir cep telefonu ona lafım yok

Senin soruna gelince kardeş bence galaxy s3 al sıkıntı yaratmaz emin ol istediğin herseyi yaparsın


KArdeşim 1ncisi batarya olayını extra batarya olarak bakarsan samsung note 2 içinde 4000 mah lık batarya piyasaya sürdü seninden ondan haberin yok.
Note 2 nin rami 2 gb galadxy s3 ün 1
Note 2 nin ekranını yerin dibine sokmuşun ama bi bunu çeşitli rom ve kernelle s3ü katlıyabiliyor
Bu arada telefonun boyunu özellikleriyle kıyaslamışsın ama arkadaşım ram ve işlemcilerin boyu aynıdır çünkü samsungun motherbord ları standarttır

Bu arada HTC diyen arkadaşa diyorum Htc Droid ve Butterfly modeli hariç hiç bi modelini note 2 ile kıyaslıyamassın o modellerde henüz ülkemize gelmedi

Ve ekranı sorun ediyorsunuzda note 2 kullandıktan sonra diğer telefon oyuncak gibi geliyor bunu bilin...
 
Norm_Gkhan

Norm_Gkhan

Üye
KArdeşim 1ncisi batarya olayını extra batarya olarak bakarsan samsung note 2 içinde 4000 mah lık batarya piyasaya sürdü seninden ondan haberin yok.
Note 2 nin rami 2 gb galadxy s3 ün 1
Note 2 nin ekranını yerin dibine sokmuşun ama bi bunu çeşitli rom ve kernelle s3ü katlıyabiliyor
Bu arada telefonun boyunu özellikleriyle kıyaslamışsın ama arkadaşım ram ve işlemcilerin boyu aynıdır çünkü samsungun motherbord ları standarttır

Bu arada HTC diyen arkadaşa diyorum Htc Droid ve Butterfly modeli hariç hiç bi modelini note 2 ile kıyaslıyamassın o modellerde henüz ülkemize gelmedi

Ve ekranı sorun ediyorsunuzda note 2 kullandıktan sonra diğer telefon oyuncak gibi geliyor bunu bilin...

Ben note 2yi yerin dibine sokmadım sadece arkadaşın yanlışlarını düzelttim sadece s3 ten kat kat iyi bir cep telefonu olmadıgını kastettim galaxy s3 1650 lira note 2 1699 lira kat kat iyi bir cep telefonu olsaydı arada 50 lira fark olmazdı ayrica ekran evet mat nekadar rom atarsan at s3 kadar net olamaz pentile ekran teknolojisini note 2 kullanmadı çünkü samsung bende note 2 alacaktım daha s3 alalı 1 ay bile olmadı sırf büyüklüğünden dolayı almadım arada 50 lira fark var boyutu biraz daha ufak olsa note 2 alırdım bu tercih meselesi tabiki zaten bi cep telefonunu max 7-8 ay kullanırım.
 

c500

Üye
bence ikisinide alma birazaha bekle samsung galaxy s4 alırsın. şimdiden bunlardan birisini alırsan pişman olursun s 4 çımtığında.
 
ka_za

ka_za

Üye
bence ikisinide alma birazaha bekle samsung galaxy s4 alırsın. şimdiden bunlardan birisini alırsan pişman olursun s 4 çımtığında.

Daha cikmasina 6-7 ay var az bi süre değil
 
doruk944

doruk944

Üye
Ben note 2yi yerin dibine sokmadım sadece arkadaşın yanlışlarını düzelttim sadece s3 ten kat kat iyi bir cep telefonu olmadıgını kastettim galaxy s3 1650 lira note 2 1699 lira kat kat iyi bir cep telefonu olsaydı arada 50 lira fark olmazdı ayrica ekran evet mat nekadar rom atarsan at s3 kadar net olamaz pentile ekran teknolojisini note 2 kullanmadı çünkü samsung bende note 2 alacaktım daha s3 alalı 1 ay bile olmadı sırf büyüklüğünden dolayı almadım arada 50 lira fark var boyutu biraz daha ufak olsa note 2 alırdım bu tercih meselesi tabiki zaten bi cep telefonunu max 7-8 ay kullanırım.

Galaxy s3ün ram 700 küsürde zaten bunun 400 pasif kullanımda note 2 nin 1.75 bununda 500-800 arası pasif kullanımda farkı bi düşün ve android telefonlarda ramin ne kadar önemli bi faktör olduğunu biliyorsundur. aradaki fark 50 değil 100 bu arada.

- - - Eklendi - - -

Ben note 2yi yerin dibine sokmadım sadece arkadaşın yanlışlarını düzelttim sadece s3 ten kat kat iyi bir cep telefonu olmadıgını kastettim galaxy s3 1650 lira note 2 1699 lira kat kat iyi bir cep telefonu olsaydı arada 50 lira fark olmazdı ayrica ekran evet mat nekadar rom atarsan at s3 kadar net olamaz pentile ekran teknolojisini note 2 kullanmadı çünkü samsung bende note 2 alacaktım daha s3 alalı 1 ay bile olmadı sırf büyüklüğünden dolayı almadım arada 50 lira fark var boyutu biraz daha ufak olsa note 2 alırdım bu tercih meselesi tabiki zaten bi cep telefonunu max 7-8 ay kullanırım.

Galaxy s3ün ram 700 küsürde zaten bunun 400 pasif kullanımda note 2 nin 1.75 bununda 500-800 arası pasif kullanımda farkı bi düşün ve android telefonlarda ramin ne kadar önemli bi faktör olduğunu biliyorsundur. aradaki fark 50 değil 100 bu arada.
 
Norm_Gkhan

Norm_Gkhan

Üye
doruk944;5639945]Galaxy s3ün ram 700 küsürde zaten bunun 400 pasif kullanımda note 2 nin 1.75 bununda 500-800 arası pasif kullanımda farkı bi düşün ve android telefonlarda ramin ne kadar önemli bi faktör olduğunu biliyorsundur. aradaki fark 50 değil 100 bu arada.

S3 ün ram i 833 mb bide yerin dibine sokmusun demişin note 2 yi eger alıntı yaptıgın yorumuma bakarsan ilk alıntı yaptıgın ben orda note 2 için ona lafım yok on numara bi telefon yazmısım

- - - Eklendi - - -
 

furkey

Üye
bence ikisinide alma birazaha bekle samsung galaxy s4 alırsın. şimdiden bunlardan birisini alırsan pişman olursun s 4 çımtığında.

Her sene bir amiral gemisi çıkıyor zaten eğer o kafayla gidersen ömrünün sonuna kadar telefon alamazsin... Telefonu bırak herhangi bir elektronik cihaz alamazsin...
 

furkey

Üye
Galaxy s3ün ram 700 küsürde zaten bunun 400 pasif kullanımda note 2 nin 1.75 bununda 500-800 arası pasif kullanımda farkı bi düşün ve android telefonlarda ramin ne kadar önemli bi faktör olduğunu biliyorsundur. aradaki fark 50 değil 100 bu arada.

- - - Eklendi - - -



Galaxy s3ün ram 700 küsürde zaten bunun 400 pasif kullanımda note 2 nin 1.75 bununda 500-800 arası pasif kullanımda farkı bi düşün ve android telefonlarda ramin ne kadar önemli bi faktör olduğunu biliyorsundur. aradaki fark 50 değil 100 bu arada.

Android de ram 1 gb a kadar önemli 1 gb dan sonrası lüx e giriyor... Yoksa her uygulama 50 mb filan ortalama ram kapladığıni düşünürsek 8 tane uygulamayı aynı anda sistemden ödün vermeden calistirabilir s3. Bence şimdilik yeterli bir rakam...
 
doruk944

doruk944

Üye
Android de ram 1 gb a kadar önemli 1 gb dan sonrası lüx e giriyor... Yoksa her uygulama 50 mb filan ortalama ram kapladığıni düşünürsek 8 tane uygulamayı aynı anda sistemden ödün vermeden calistirabilir s3. Bence şimdilik yeterli bir rakam...

lüxe giriyo diyosunda adam her 6 ayda bir yeni telefon alacak insan değilse daha uzun süre götürür ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt