iyi de root atmışsın işte telefona artık kontrol sende
önce tam bir yedek al CWM ile
ondan sonra besmele çekip kurcalamaya başla
abuk sabuk uygulamaları kaldır
kendi custom romunu kendin yapmış gibi olursun
şarj yüzdesinin de ayarlardan açılması lazım
güç tasarrufu seçeneğinin içine bak
Öncelikle güç tasarrufun da öyle bir seçenek yok ve ayarları alt üst ettim yinede şarj yüzdesini gösterecek seçenek yok malesef.. ve abuk sabuk uygulamalar hiç yok sadece whatsapp ve messenger yüklü geri kalan sistem dosyalarınıda sildim zaten mesela youtube google chrome falan + 3G kapattım senkronizasyonlar kapalı wifi hiç kullanmıyorum ekran parlaklığı en düşük seviyede zaman aşımıda 15 saniye ama yinede su gibi gidiyor şarj anlamadım bir türlü..
Mobil veri açıkken whatsapp ve messenger giriyorum işte %100 yapıp 5 dakika içinde %90 %85 arası iniyor 2 3 saat gidiyor mobil veri açıkken. kapalı iken normal sms bölümünden mesajlaşırken ve hiçbirşey yapmazken de 16 17 saati buluyor. ama yüzde çok çabuk düşüyor anlamadım gitti
bekleme süresi gerçekten düşük
veri kapalıyken 2G ile sadece telefon olarak bir hafta falan gitmeli
mobil verinin pil kullanımı da fazla
bu telefonun GPU su neymiş onu bir araştır
pili o yiyor olabilir
markette GPU diye ara ilgili uygulamaları bulursun
peki öğrenince ne işime yarayacak diyorsun...
aslında pek de bir işine yaramayacak
pil canavarı mı değil mi belki onu öğrenebilirsin
sen bir de bu telefonu kullanan başka birinden pil durumunu sor
problem senin pilde olabilir
benden bu gecelik bu kadar