s3 mini İ 8200 Q 4.2.2 ROOT

vips

Üye
iyi de root atmışsın işte telefona artık kontrol sende
önce tam bir yedek al CWM ile
ondan sonra besmele çekip kurcalamaya başla
abuk sabuk uygulamaları kaldır
kendi custom romunu kendin yapmış gibi olursun

şarj yüzdesinin de ayarlardan açılması lazım
güç tasarrufu seçeneğinin içine bak
 
Öncelikle güç tasarrufun da öyle bir seçenek yok ve ayarları alt üst ettim yinede şarj yüzdesini gösterecek seçenek yok malesef.. ve abuk sabuk uygulamalar hiç yok sadece whatsapp ve messenger yüklü geri kalan sistem dosyalarınıda sildim zaten mesela youtube google chrome falan + 3G kapattım senkronizasyonlar kapalı wifi hiç kullanmıyorum ekran parlaklığı en düşük seviyede zaman aşımıda 15 saniye ama yinede su gibi gidiyor şarj anlamadım bir türlü..
 

vips

Üye
peki "pil kullanımı" verilerinde pili yiyen ne görünüyor?
 
En başı EKRAN çekiyor sürekli bazen %45 bazende %70 çıkıyor sonrasında da android OS var oda %10 ile 15 arası ötekiler de %3
 

vips

Üye
normal bir durum değil
kaç saat gidiyor peki
 
Mobil veri açıkken whatsapp ve messenger giriyorum işte %100 yapıp 5 dakika içinde %90 %85 arası iniyor 2 3 saat gidiyor mobil veri açıkken. kapalı iken normal sms bölümünden mesajlaşırken ve hiçbirşey yapmazken de 16 17 saati buluyor. ama yüzde çok çabuk düşüyor anlamadım gitti
 

vips

Üye
bekleme süresi gerçekten düşük
veri kapalıyken 2G ile sadece telefon olarak bir hafta falan gitmeli
mobil verinin pil kullanımı da fazla
bu telefonun GPU su neymiş onu bir araştır
pili o yiyor olabilir
 
Nasıl bulacağım ve bulduğum da ne yapmam gerek acaba biraz açıklar mısın
 

vips

Üye
markette GPU diye ara ilgili uygulamaları bulursun
peki öğrenince ne işime yarayacak diyorsun...
aslında pek de bir işine yaramayacak
pil canavarı mı değil mi belki onu öğrenebilirsin

sen bir de bu telefonu kullanan başka birinden pil durumunu sor
problem senin pilde olabilir
benden bu gecelik bu kadar
 
Eyvallah sağolasın bilgilerin için iyi geceler teşekkür ederim
 
2.5 aydır kullanıyorum telefonu hiçbir kasma ve sorun yok
 
Tepkiler: muhammettvurucu