ssusku
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ne güncellemesi? 4.4 ü falan bekliyosan hiç ümitlenme benceS3 mini güncelleme gelecekmi haberiniz varmı.
İyide o sd karta taşıma özelliği 4.3 le geldi ve hiçbir işe yaramıyor kardeşim merak etme. Yani sd karta taşı diyosun sadece apk yi taşıyor yani 40-50 mb falan taşıyor en fazla. Uygulamanın datası yani atıyorum 1.5 gb lık bölümü yine telefon hafızasında kalıyor. Büyük saçmalık...4.1.3 olsun Yeterki uygulamayı hafıza kartına taşıma orjinalinden olsun. Başka birşey istemiyor halk
Hadiyaİyide o sd karta taşıma özelliği 4.3 le geldi ve hiçbir işe yaramıyor kardeşim merak etme. Yani sd karta taşı diyosun sadece apk yi taşıyor yani 40-50 mb falan taşıyor en fazla. Uygulamanın datası yani atıyorum 1.5 gb lık bölümü yine telefon hafızasında kalıyor. Büyük saçmalık...
Aynen öyle. Madem rootsuz taşıyamıyoruz neden sd kart satıyosunuzki boşu boşuna.. Ben root yapmadan taşımak istiyorum nolcak? Bişey olmayacak çünkü bizi takan yokki..Hadiyanolcak bu iş anlamadım gitti. Haksızlık bu
Datalarını da atıyor dimi hafıza kartına? Yani sadece apk ları değil?root at gl to sd ıle taşı uygulamaları cok basıt
Evet bütün datayı da oyunuda atıyorDatalarını da atıyor dimi hafıza kartına? Yani sadece apk ları değil?
Peki ya oyun açılmazsa?Evet bütün datayı da oyunuda atıyor
Nası atıcam peki? Video falan var mıEvkendim denedim asphalt 8 i attı hafıza kartına süper olmuştu Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızaçılıyor oyunlar hiçbir sıkıntı yok ama sadece gameloft oyunları
Evet gameloft oyunları?kendim denedim asphalt 8 i attı hafıza kartına süper olmuştu Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızaçılıyor oyunlar hiçbir sıkıntı yok ama sadece gameloft oyunları
bütün oyunları atıyor galiba google playdaki fotorafta bürsürü oyun varGL TO SD Gameloft oyunlarini hafiza kartina tasima - MaxiCepgoogle playdede anlatıyor uygulama altındaNası atıcam peki? Video falan var mıEv
Evet gameloft oyunları?
Hiç denememiştim deneyeceğim eyvallah.root at gl to sd ıle taşı uygulamaları cok basıt
Hayır silinmiyor ben yaptım sıkıntı yok.Beyler bişey sorucam peki kingo root ile root yaptığımda veya unroot yaptığımda verilerim silinir mi?
silinmezBeyler bişey sorucam peki kingo root ile root yaptığımda veya unroot yaptığımda verilerim silinir mi?
rootu kaldırmak ıstıyosanda google playdan universal unrootu satın al bı tıkla kaldırıyor ama para vermek istemiyorsan blackmarttan bedavaya indirebilirsinTamamdır beyler bikaç saate yapıcam. Ya da en geç yarına. Sonuçları size bildiririmHadi eyvallah
Oyunları taşıdım yalnız oyunlar açılmıyor. Oyunu çalıştırdığımda eski komut dizinine gidiyor datayı bulamayınca hata veriyor. Denenen oyunlar Asphalt 8 + Robocop = BaşarısızPeki ya oyun açılmazsa?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?