S3 mini almayi düşünüyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Samet.25

s2 demek için girmiştim söleyenler olmus s3mini samsung oyunu gibi geliyor bana s2 en iyisi s3 minide rom konusundada sıkıntı cekebilirsiniz
 

Türe

Üye

... kullandım diyorum be adam yalan borcum mu var sana ?! Most wanted'da s2 fps düşüşü bile yapmıyor var sen düşün.


- - - Eklendi - - -


Çekemiyorlar mı .... sIII kullanıyorum sen neyi yaşıyorsun ?


- - - Eklendi - - -






- - - Eklendi - - -

Alın izleyin. Daha S2 4.0.4 ha. 4.1.2 değil (!)
 
insanların artık o amaçla yazdığımı düşünüyorum. tamam s2 daha iyi ama s3 mini de bos telefon degil. ayrıca bir gün kullanarak bu yorumlar yapılmaz
 

Türe

Üye
insanların artık o amaçla yazdığımı düşünüyorum. tamam s2 daha iyi ama s3 mini de bos telefon degil. ayrıca bir gün kullanarak bu yorumlar yapılmaz

İçinde uygulama yokken bu haldeyse 1 ay kullansam ne olur söyler misin ?
 
S3 Mini'yi ben de kullandım ekran çözünürlüğü çok kötü.Ayrıca Modern Combat 4 de 20 FPS yi zor gördü.S2 daha iyi.
 

Türe

Üye
arkadaşım!! su an 60 uygulama yüklü neden bendekinde kasma yok????????

Ben gördüğümü söylüyorum. Ac netten s2 ile karsilastiemalara bak. Belki de kasma yok zannediyorsundur ? Ya da daha once hic yuksek fps li cihaz kullandin mi ? Bunlari da sorgulamali
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...