Arkadaşım nasıl kasıyor ya 1 aydır kullanıyorum kasdığını daha göremedim.Nerden baksan 30 adet uygulama var telefonda geçen nfs most wandet oynuyordum telefon hafif takılmalar başladı virajlarda falan bir baktım arkada çalışan 7 tane daha oyun var.Şimdi sen diyorsunki telefonda prog bile yok kasıyor.Atmayın kardeşim ya
yuhh yani abartılır da bu kadar mi abartılır benim telefonda şimdi saydım 60 uygulama yüklü artı samsung klavye touch wiz falan filan ile beraber 70tane falan ediyor ve 0 kasma var. bir kac saat kullanıp böyle kasıyor demek abartı oluyor karalama oluyor
Ben gördüğümü söylüyorum. Ac netten s2 ile karsilastiemalara bak. Belki de kasma yok zannediyorsundur ? Ya da daha once hic yuksek fps li cihaz kullandin mi ? Bunlari da sorgulamali