Narutodth
Üye
-
Konu Sahibi
-
ilk olarak telefonu kapat sonra ana ekran tuşu + güç tuşu + ses açma tuşuna bas ordan telefonu eski haline döndür canım
Resmi guncelleme almayacak telefon
Iyide ben ingiltere surumu kullanmak istemiyorum turkiye surumu kullanmak istiyorumNarutodth arkadaşım ne yazık ki 4.3 ten 4.1.2 dönünce cihaz unofficial olarak gözükür yani samsung 4.3 güncellemesi ile cihaza yeni bi bootloader zimbirtisi ekledi bu yüzden 4.3 den 4.1.2 ye geri dönünce imei gider modem dosyasını flaşlasan dediğin gibi cihaz modifiye edildi der senin şuan yapabileceğin ne yazık ki tekrar 4.3 ü flaşlamak aksi halde güncellemeleri almazsın dua et download sayacın artmamis olsun aksi halde telefonun benimki gibi garanti dışı kalacaktır tek care tekrar 4.3 e donmek ozaman düzelir sorunun
Iyide ben ingiltere surumu kullanmak istemiyorum turkiye surumu kullanmak istiyorumGarantiye vericez artik napalim. Çözüm yok herhalde
Tekrar stock yukleyip imeinin tekrar gitmesini sagliycam. Sonra garantiye goturup "kiesten guncelleme yaparken boyle oldu" diycemgarantiye verirsen garanti dışı diyip senden ücret isterler biraz bekle 4.3 türkiye gelir yakında yuklersin
Tekrar stock yukleyip imeinin tekrar gitmesini sagliycam. Sonra garantiye goturup "kiesten guncelleme yaparken boyle oldu" diycemoyle yapinca bisey demiyolarmis
Tekrar stock yukleyip imeinin tekrar gitmesini sagliycam. Sonra garantiye goturup "kiesten guncelleme yaparken boyle oldu" diycemoyle yapinca bisey demiyolarmis
Tamam yaa ne kıskanç çıktın sendeMithatpaşa şubesine gidersen keserim seni biliyorsun
Hala mesajlaşıyoruz
Tekrar stock yukleyip imeinin tekrar gitmesini sagliycam. Sonra garantiye goturup "kiesten guncelleme yaparken boyle oldu" diycemoyle yapinca bisey demiyolarmis
Onu nasıl anladın ?Ya ben telefonu rootlu gönderdim gatantiye sorun olmadi arkadaşlar nedir bu garanti sorunu ben hala anlamadım ben telefonu ispanya 4.1.2 olarak rootlu gönderdim bana telefon Türkiye 4.1.2 gönderdiler ve nerdeyse anakart değişmişti
Allah allah ben anlıyolar diye biliyorum hangi servise gönderdin sen ?Ya ben telefonu rootlu gönderdim gatantiye sorun olmadi arkadaşlar nedir bu garanti sorunu ben hala anlamadım ben telefonu ispanya 4.1.2 olarak rootlu gönderdim bana telefon Türkiye 4.1.2 gönderdiler ve nerdeyse anakart değişmişti
Anliyorlar zaten arkadas belli ki balına yakalanmamis arada oyle kaciyorAllah allah ben anlıyolar diye biliyorum hangi servise gönderdin sen ?
Allah allah ben anlıyolar diye biliyorum hangi servise gönderdin sen ?
Bi sayisal falan oynasaydinBalıkesır e gonderdım hemde ıkı keretelefonu sattım ve evraklarını da attım atmasaydım gosterırdım
Bi sayisal falan oynasaydinşansa gel ya
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?