Tavsiye S3 güncelleme yapamıyorum.

    Konu Sahibi
S3 güncelleme yapamıyorum.
Arkadaşlar bir kaç hafta önce telefona ingiltere 4.3 stock romunu kurmuştum telefona. Memnun kalmadım 4.1.2 ye dönmeye karar verdim ve odin yoluyla 4.1.2 stock romu kurdum telefona fakat imeim 0049 lu bişey oldu. Bende mg4 modem flashladım telefon düzeldi herşey stabil derken güncelleme yapmaya çalıştığımda cihaz modifiyeli olduğu için güncelleme yapılamıyor dedi. Şimdi sorum şu ben bu cihaza birdaha resmi güncelleme yapamayacakmıyım ? (Kies yoluyla yapsam bile benim için yeterli olur) yapabileceksemde bunu nasıl yapabilirim ? Tek yol garantimidir yoksa ben halledebilirmiyim ? Yardımlarınıza ihtiyacım var şimdiden teşekkürler.
 

sacid589

Üye
ilk olarak telefonu kapat sonra ana ekran tuşu + güç tuşu + ses açma tuşuna bas ordan telefonu eski haline döndür canım
 
Narutodth arkadaşım ne yazık ki 4.3 ten 4.1.2 dönünce cihaz unofficial olarak gözükür yani samsung 4.3 güncellemesi ile cihaza yeni bi bootloader zimbirtisi ekledi bu yüzden 4.3 den 4.1.2 ye geri dönünce imei gider modem dosyasını flaşlasan dediğin gibi cihaz modifiye edildi der senin şuan yapabileceğin ne yazık ki tekrar 4.3 ü flaşlamak aksi halde güncellemeleri almazsın dua et download sayacın artmamis olsun aksi halde telefonun benimki gibi garanti dışı kalacaktır tek care tekrar 4.3 e donmek ozaman düzelir sorunun
 
    Konu Sahibi
Iyide ben ingiltere surumu kullanmak istemiyorum turkiye surumu kullanmak istiyorum Garantiye vericez artik napalim. Çözüm yok herhalde
 
Iyide ben ingiltere surumu kullanmak istemiyorum turkiye surumu kullanmak istiyorum Garantiye vericez artik napalim. Çözüm yok herhalde

garantiye verirsen garanti dışı diyip senden ücret isterler biraz bekle 4.3 türkiye gelir yakında yuklersin
 
    Konu Sahibi
garantiye verirsen garanti dışı diyip senden ücret isterler biraz bekle 4.3 türkiye gelir yakında yuklersin
Tekrar stock yukleyip imeinin tekrar gitmesini sagliycam. Sonra garantiye goturup "kiesten guncelleme yaparken boyle oldu" diycem oyle yapinca bisey demiyolarmis
 
Tepkiler: mehmetulu4444

SuxQQ

Üye
Tekrar stock yukleyip imeinin tekrar gitmesini sagliycam. Sonra garantiye goturup "kiesten guncelleme yaparken boyle oldu" diycem oyle yapinca bisey demiyolarmis

Mithatpaşa şubesine gidersen keserim seni biliyorsun
Hala mesajlaşıyoruz
 
Tekrar stock yukleyip imeinin tekrar gitmesini sagliycam. Sonra garantiye goturup "kiesten guncelleme yaparken boyle oldu" diycem oyle yapinca bisey demiyolarmis

Ya ben telefonu rootlu gönderdim gatantiye sorun olmadi arkadaşlar nedir bu garanti sorunu ben hala anlamadım ben telefonu ispanya 4.1.2 olarak rootlu gönderdim bana telefon Türkiye 4.1.2 gönderdiler ve nerdeyse anakart değişmişti
 
Onu nasıl anladın ?
 
Bugune kadar hic garantiye telefon gondermedim gondermem de 30 gun ordan gelecek diye bekleyemem
 
    Konu Sahibi
Allah allah ben anlıyolar diye biliyorum hangi servise gönderdin sen ?