ozan6790
Üye
S3 rom sonrası güncelleme sorunu
Merhaba arkadaşlar telefonum Samsung galaxy s3 telefonumu teknosadan aldım ve android 4.3 e güncellemiştim. Geçen gün telefonuma odinden orjinal 4.1.2 romunu attım. İmei numarası gitti ve şebeke yoktu. Bu sorunu çözdüm. Fakat artık telefonumdan güncelleme yapamıyorum mesela 4.3 e otomatik telefondan güncelleme yapamıyorum nedeni nedir acaba ?
