ben telefona format attıktan sonra oyun oynarken ekranda dalgalanma oluyordu telefon donuyodu ve güncelleme gelmemıstı garantıye yolladım telefonu bu sıkayette telefonu 13 şubatta garantıden aldım telefona guncelleme ve ekran dalgalanmasını yaptılar bırkacgun sonra tekrar aynı hatayı verdı bu sefer telefonda donuyor hıcbır tus basılmıyor oluyor ekranda gene dalgalanma oluyor ve takılıyor bataryayı cıkartmak zorunda kalıyorum sarjım %20 iken bataryayı cıkartıyorum telefonu actıktan sonra sarjım %40lara cıkıyor telefonu garantıden aldım daha fazla olmaya basladı onceden boyle yapmıyordu bana bır yol gosterın telefonu tekrar garantıye yollayayım mı