abdussamed
Üye
S.E. W700i Tel Kilitlenmesi (?)
Selam arkadaşlar. Benim W700i 'im var güzel tel hoşuma gidiyo yalnız java(TM) 'larda yani oyun veya uygulamalarda telefon BAZEn kilitleniyor. Ama genelde yani her girişimde belli oyunda değil de herangibi bir zaman da kilitleniyor ve bişey yapılmıyor. Ancak bataryayı çıkarıp takıyorum. Buda sanırım tele zaralı olur. Neden kilitliniyor? Veya kilitlenebilir? Oyunlar modeele uymuyo olabilir mi? Bide hafıza kartından(veya hafızan) kaynaklanıyo olabilir mi?(çünkü full dolu
) Son sorumda, resetleme kodu var mı?(örn. nokia lar *3370# resetlio)
Saygılarımla yardım ederseniz sevinirim.
) Son sorumda, resetleme kodu var mı?(örn. nokia lar *3370# resetlio)Saygılarımla yardım ederseniz sevinirim.
konuya moderatör cevabı: dostum sanırım biri beni çağırmış telefonun s40 serisi format *#3370 gibi şifreler olmaz sadece telefonu fabrika ayarlarına döndürebilrisin şimdi senin sorunun arka planda başka uydulamalar çalışıyor diyemeyiz hafıza kartından olabilir öğrenmek için oyunu telefon hafızasına kur kartsız oynamayı dene sorun devam ederse telefon darbe almış demetir tekrar program attırmak gerekli exalans
Yüklü 12 tane yüklenmemiş jar halinde 20 tane. Eğer çözüm yoksa o kadar sorun değil çünkü sürekli değil arada kitliyor.(en azından).
Bi arasın bide müzik dinletsin yeter. Sanırım konu dışı oldu :ıslık
