S.E. W700i Tel Kilitlenmesi (?)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

abdussamed

Üye
    Konu Sahibi
S.E. W700i Tel Kilitlenmesi (?)
Selam arkadaşlar. Benim W700i 'im var güzel tel hoşuma gidiyo yalnız java(TM) 'larda yani oyun veya uygulamalarda telefon BAZEn kilitleniyor. Ama genelde yani her girişimde belli oyunda değil de herangibi bir zaman da kilitleniyor ve bişey yapılmıyor. Ancak bataryayı çıkarıp takıyorum. Buda sanırım tele zaralı olur. Neden kilitliniyor? Veya kilitlenebilir? Oyunlar modeele uymuyo olabilir mi? Bide hafıza kartından(veya hafızan) kaynaklanıyo olabilir mi?(çünkü full dolu :)) Son sorumda, resetleme kodu var mı?(örn. nokia lar *3370# resetlio)

Saygılarımla yardım ederseniz sevinirim.

konuya moderatör cevabı: dostum sanırım biri beni çağırmış telefonun s40 serisi format *#3370 gibi şifreler olmaz sadece telefonu fabrika ayarlarına döndürebilrisin şimdi senin sorunun arka planda başka uydulamalar çalışıyor diyemeyiz hafıza kartından olabilir öğrenmek için oyunu telefon hafızasına kur kartsız oynamayı dene sorun devam ederse telefon darbe almış demetir tekrar program attırmak gerekli exalans
 


***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Dostum hafıza kartının kaç MB?? Ayrıca her durumda hafıza kartının en az %10 kadar boş alan tutmanda telefon için ii olur ;)

bu konuda sana exalans yardımcı olur ;)
 

abdussamed

Üye
    Konu Sahibi
Hafıza kartı:
ScanDisk MemoryStickDuo 256 MB
 
Exalans

Exalans

Üye
konu üzerinde verdiğim cevap işinize yaradımı teşekkürler
 

abdussamed

Üye
    Konu Sahibi
Üzgünüm ama hâlâ kilitlenme yapıyor. Telefon darbe almış olamaz çünkü 2 hafta önce 0 aldım. Zaten oyunlar Teldeymiş hafıza kartında değilmiş. Yanlız ben bir sürü oyun yükledim :D Yüklü 12 tane yüklenmemiş jar halinde 20 tane. Eğer çözüm yoksa o kadar sorun değil çünkü sürekli değil arada kitliyor.(en azından).
Eğer bu oyunlarla ilgili bir durumsa silerim çünkü oyun seven birisi değilim öylesine hefesle attım genelde mp3 dinlerim. Zaten bu walkman :oley Bi arasın bide müzik dinletsin yeter. Sanırım konu dışı oldu :ıslık
 
Exalans

Exalans

Üye
dostum java oyun kasma yapmaz sadece çalıştığında açık olur arka planda çalışmaz ama genede hepsini silip birini kurup oynamayı dene iki hafta önce satın almış olman farketmez üretim hatasıda olabilir
 

abdussamed

Üye
    Konu Sahibi
Tamam Saolun Mod'um. Bu arada bişey fark ettim bi 5 dk kadar bekleyince kilitlenme bitiyo. Demin sinirle masa koydum bişey yapmadan bi baktım kilitlenme yok.

Tekrar saol.
Saygıılarımla.:spr
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
dostum ozamn tahminim telefonun hafızasını boşalt hafıza kartıa oyunları yükle!!.. tel ne kadar boş olursa hafıza açısından daha hızlı olur telin ;)
 
chadashh

chadashh

Üye
dostum ozamn tahminim telefonun hafızasını boşalt hafıza kartıa oyunları yükle!!.. tel ne kadar boş olursa hafıza açısından daha hızlı olur telin ;)

evet katılıyorum bnm msela hafıza kartı dolu ama tlf.hafızası boş olduundan hiç bi sorun yok ;)
 

abdussamed

Üye
    Konu Sahibi
Bişi fark ettim eğer oyunda sesleri etkinleştirmezsem hiç bi sorun olmuyo. Ayrıca telefona uyumsuz oyun diye birşey olur mu? 2.si bu MIDI uygulaması nedir?
 
hacker_akbal

hacker_akbal

Üye
Bişi fark ettim eğer oyunda sesleri etkinleştirmezsem hiç bi sorun olmuyo. Ayrıca telefona uyumsuz oyun diye birşey olur mu? 2.si bu MIDI uygulaması nedir?

telefona uyumsuz oyun diye tabi ki bi şey war arkadaşım ;)
 

abdussamed

Üye
    Konu Sahibi
var olduğunu biliyorum yani ben orda w700i için sordum mesela ablamın kullandığı tel cx70 o tüm oyunları açmıyo ama ben ne atarsam açıyo. ben hangisinin uyup uymadığını nerden anlıyacağım?
 
hacker_akbal

hacker_akbal

Üye
var olduğunu biliyorum yani ben orda w700i için sordum mesela ablamın kullandığı tel cx70 o tüm oyunları açmıyo ama ben ne atarsam açıyo. ben hangisinin uyup uymadığını nerden anlıyacağım?

jar uzantılı oyunları her zaman çalıştırır..sis uzantıları ise hiç bi zaman çalıştırmaz..jad uzantılı olanlar da war bazıları çalışıyor bazıları çalışmıyor ondan pek emin değilim..
 
General_YMR

General_YMR

Üye
Arkadşaım eğer telin dolu ise böle bi sıkıntı ortaya çıkar.Telin hafıza kartı fazla ise ve dolu deilse sorun ve kiitlenme olmaz ...
 
TonyukuK

TonyukuK

Üye
W700i'lerin genel hastalığıdır.. kalıcı çözüm bulamazsın dostum..
 
karakaya6767

karakaya6767

Üye
benmde k750 donuodu mp3 acınca hafıza kartını degıstrdm duzeldi
 
yyyaavvuuzzz

yyyaavvuuzzz

Üye
arkadaşlar bendede w700i var bilgisayara indirdiğim programı hapıza kartına kopyalasam telefona nasıl yüklerim (yeni aldım acemiyim k. bakmayın)
 
-->SEİDS

-->SEİDS

Üye
benim w700i de tami tamina 30 tane oyun wardi.hiÇ bir kasma,kilitlenme olmuodu.
seninkinde yazilimsal bisey war heralda.
bide tlfn hafizasini her zaman en az 25 mb tutmaya özen göster.hem temalari hizli uygular.hemen acilir.
YANI!
 

yyaannkkıı

Üye
Ya bende de W700 var da bende sadece gameloft'un bu son oyunlarında sorun veriyor. Oyun açılıyor menü felan açılıyor ama tam oyuna girerken çıkan yüklemede donuyor. Neden acaba?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt