merhaba ben root yükledim şuan telefon açılmıyor ..açılmadığı için unroot u yükleyemiyorum lütfen acill cevap ben yaptım işe yaramadı gibi .. LÜTFEN yardımcı olun root yaptım uyumsuz galiba telefon açılmıyor galaxy s3 4.3 sürümünde
Hata : Sunucu İleGüvenilir Bağlantı Kurulamıyor
Bu Geçici Bir Sorun Olabilir Veya Android Cihazınızda Veri Hizmeti Kullanılamıyor Olabilir Sorun Devam Ederse Müşteri Hizmetlerini Arayınız
Hata : Sunucu İleGüvenilir Bağlantı Kurulamıyor
Bu Geçici Bir Sorun Olabilir Veya Android Cihazınızda Veri Hizmeti Kullanılamıyor Olabilir Sorun Devam Ederse Müşteri Hizmetlerini Arayınız
ya ben yaptım denileni. root programı felan silindi. telefon kapanıp açıldı fakat telefonun ayarlarına girince kernel sürümü yazan yerde hala root yazıyor. onu nasıl halledicez
Beyler ben bunu denedim ama hiç bir şey değişmedi.Unroot oldu gibi birşey dedi YES dedikten sonra ama telefon kapanmadı.General Mobile Discovery kullanıyorum.Başlangıç animasyonunu değiştirdim Iron Man yaptım ama orjinal a geri dönmesini istiyorum.Yazılarıda değiştirdim ama onlarıda değiştirmek istiyorum.Lütfen bana Facebook da Sne Haxball yazıp ulaşabilirsiniz lütfen yardım edinnn (KingoRoot yardımıyla root ettim telefonumu )