ROOT islemini basit yolla kaldirma unroot.v7

akar1997

Üye
Saol admin en sonunda kurtldm .d garanti kapsamında da bışey olmaz.d
 

emreli01

Üye
Tüm Andorid telefonlar için Geçerlimi hocam yani benim htc one x plus ile yapıncada durum gerçekleşirmi ?
Teşekkürler
 
Dediklerini yaptım ama telefon açılıp kapanmadı Unrooting your phone....Şeklinde bekliyor

- - - Eklendi - - -

Tamamdır hallettim çok saol
kardeş nasıl hallettin bendede uzun bi süredir Unrooting your phone.. yerinde duruyor :S

- - - Eklendi - - -

bende çalışmıyor , zaten 100 mb bi room u 100 kb lık bişey bi resetle nasıl kadırabilir ki bi umut etmiştim ama olmadı. :/
 
Benim telefonum Root'luydu ve kafayı yemişti. Rootlu olduğu için garantiye görütemiyordum şimdi götürebilirim teşekkürler
 
Padopia 9"widescreen unroot işlemi başarılı
 
ççooookk teşşşşkkkürürrrr eeeeddederiiiimmmm
 

minkara

Üye
kardeş çok teşekkürler bi indirip deneyelim bakalım... (cihaz optimus 3d max)
 
beyler.z4root programi ile tabletimi rootladim.ama kapatip acinca ilk haline donuyor tablet.ve tablete uygulama yuklenmiyor.sadece sd karta yuklenen uygulamalar kuruluyor.z4root.apk yi kurmaya calisinca yer yok diyor.simdi ben nasil unroot yapabilirim?

- - - Eklendi - - -

beyler.z4root programi ile tabletimi rootladim.ama kapatip acinca ilk haline donuyor tablet.ve tablete uygulama yuklenmiyor.sadece sd karta yuklenen uygulamalar kuruluyor.z4root.apk yi kurmaya calisinca yer yok diyor.simdi ben nasil unroot yapabilirim?
 

brendal

Üye
ben galaxy s3'te denedim unrooting yazısı kaldı öyle hiçbir
şey olmadı yeniden başlattım değişen bişey olmadı
 
kardeş kacsaatde olur bu 1 saat oldu hala kapanmadı
 

forlov3

Üye
arkadaslar bende galaxy tab var root yaptim ve hic bir sekilde kaldıramadım yardimci olurmusunuz
 

vega1977

Üye
takılı kalırsa telefon u yeniden başlatın root kalkmış olarak açılıyor
 
ben Unroot indirdim nasıl yapacam

 

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Anlatımı takip ederek
 
Tepkiler: KırcalıHolding ve aleeted

sarsbio

Üye
arkdaşlar şu unrooing your phone.. yazısında takıldı kaldı kimsede oluyormu olmuyormu birşey yazmıyor bi cevap verin telefon kafayı yedi ya :/
 

Phytion

Üye
Arkadaşlar not 2 kullanıyorum ve hiç v bir sorun yaşamadım. . Eline sağlık kardeş