[rom][4.2.1] Lite Rom V2

arkadaşlar lütfen kurulumunu anlatırmısınızbugra şef lütfrn yardım nasıl kuracagım
 
Diger rom konularina bakin hepsi ayni
 

-Emre

Üye
Gmd alma isteğimi arttıran konular :kro: bir de bu 4 GB'lık model ile 16lik model fatkediyor mu??Len kro smileyine nolmus
 
merhabalar. öncelikle güzel paylaşımınız için teşekkür ederim. şu anda indiriyorum ve merak ettiğim birkaç konu var.
1) şu anda kullandığım romda bazen ekran sapıtıyor. bu romda da aynı sorun var mı?
2) görüntülü görüşmede bir problem var mı?
 

sumer35

Üye
Hocam rom guzel de ekran isigiyla beraber tus isiklarinin yanmasini onlenek icin bir yontem varmidir ?
 
Tepkiler: Buğra

sumer35

Üye
Peki guncelleme gelecek mi
 
Tepkiler: Buğra

sumer35

Üye
Tesekkurler benimde bi custom rom calismam olmustu bu romu gorunceye kadar kendi romumu kullaniyordum bu roma gectim ama su isiklar gercekten sinir bozucu hocam
 
Tepkiler: Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Tesekkurler benimde bi custom rom calismam olmustu bu romu gorunceye kadar kendi romumu kullaniyordum bu roma gectim ama su isiklar gercekten sinir bozucu hocam
gravitybox'dan tamamen kapatabilirsiniz