Quake 3: Efsane FPS - 5800 ve N97

Sponsorlu Bağlantılar

hiddendangerous

hiddendangerous

Üye
pass =
 


dr_esas_çocuk

dr_esas_çocuk

Üye
saolasın da çok uğraşmak lazımmış boş ver :)
 
alican3

alican3

Üye
ve dosyaların linklerini güncellermisin ?


--------------- Ekleme ---------------

kardesim bana i atabilirmisin ?
 
alican3

alican3

Üye
ben quake 3 ü telefonuma yükledim ama sola dönme tusunu bulamadım dedigin herseyi yaptım bide sesi kısamıyorum sadece acabiliyorum ne yapmam gerkeyor ?:ah:ah:ah:ah:ah

--------------- Ekleme ---------------

bide arkadsım oyun cok kasıyor grafikleri sadece ileri itebiliyorum geri gelme tusunu bulamadım acil cok acil yardım

--------------- Ekleme ---------------

+ oyun cok kasıyor
 

eragon1599

Üye
n95 8gb için yükledim sarıyo oyun :D kasmadan oynuyom süper
 
alican3

alican3

Üye
eragon: onur sende kasıyormu oyun ?
 
dr_jones12

dr_jones12

Üye
Bu oyun 5800'da kasıyor maalesef. Zamanında ben de çok denedim loading ekranında oyundan atıyordu. Yapacak bir şey yok.
 
shadow_170

shadow_170

Üye
hazırlayan arkadaşın eline koluna sağlık ayarları yükseltmeme rağmen kasmadan oynayabiliyorum fakat 1 sorunum var tuşları ayarlıyamadım bi tane virtual keyboard buldum ama hiç oynanmıyo onla şu tuşları ayarlama işini yapabilirsem çok iyi olcak yardımcı olursanız çok sevinirim
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
arkadaşım quake 3 .sis silinmiş bulamıyorum bi ilgilen konuyla
 

xairosk

Üye
ya şu hotfile kadar dandik bir q..tu kalkık bir site görmedim neden insanlar bu dandirik upload sitesine upload eder anlamam .. adamların canı sıkılıyo rastgele dosya siliyo böyle birşey yok ya :S şu lkinkleri nolur yenilermisiniz fıttırıcam
 

AdiosKid

Üye
ooooooooooohaaaaaaaaaaaa dıcek bısey bulamıyorum :D
 
kutaykut

kutaykut

Üye
tele kurmam zahmetli ama baba pc oyunu gibi saol yine de :D
 
By_torque

By_torque

Üye
allah rızası için olan biri şu quake3.sis dosyasını versin.güzel konu ama tam yapmadıktan sonra hiç bir anlamı yok.indiren arkadaşlardan yardım bekliyoruz.:nono::nono::nono:
 
mhalidyener

mhalidyener

Üye
allah rızası için olan biri şu quake3.sis dosyasını versin.güzel konu ama tam yapmadıktan sonra hiç bir anlamı yok.indiren arkadaşlardan yardım bekliyoruz.:nono::nono::nono:


arkadaşa sonuna kadar katılıyorum
 
By_torque

By_torque

Üye
arkadaşım buldum şu an rapıdı bekliyorum 3.part inecek buyrun bifaydam dokunsun siteye...
 
nalcam22

nalcam22

Üye
şifre inmiyo
 
farukozer4444

farukozer4444

Üye
sağolun
 
By_torque

By_torque

Üye
sifre

----------Eklendi @ 17:20:06 ---------- Yazıldı @ 17:18:56 ----------

arkadaşlar yanlış oldu o sitenin adı..:P::P::P:
 

serhat2576

Üye
bos laf bi halt yok
 
By_torque

By_torque

Üye
buradan bluthod mouse proğramını indirin daha bende kullanma imkanı bulamadım ama quake sucumvm gibi emulatörlerde bildiğimiz Bluetooth mouse ile oynanıyor uğraşmayın virtual ile.kimse bana yardım etmez ama buyrun...:bye2::bye2::bye2:
 


Üst Alt