Quake 3: Efsane FPS - 5800 ve N97

Sponsorlu Bağlantılar

mesutcubu

Üye
merhaba öncelikle eğmeğiniz için çok teşekkür ederim .ben bu oyunu kuramadım. anladığım kadarıyla oyun bilgisayara bağlanarak da oynanabiliyor. ben sadece telefonda oynamak istiyorum ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim..şimdiden çok teşekkür ederim.
 


dr_jones12

dr_jones12

Üye
Birinci sayfada gayet güzel bir şekilde konu anlatıldı. Ancak Quake 3 5800'da çalışmıyor o yüzden hiç uğraşmayın. Quake 1 ve 2 çalışıyor. Quake 2'de de suya girince oyundan atıyor. Kısacası bu tür oyunları bu telefonda oynayamazsınız kolay kolay. Zamanında bende kurdum ve oynadım fakat hiçbir zevk vermiyor. Telefona kurmakla uğraşmak yerine pc'nize kurup oynamanız en mantıklısı. İlla da telefonda görmek istiyorum diyorsanız da s60v3 serisi sağlam bir telefon bulup kuracaksınız. 5800'dan da en kısa zamanda kurtulup bir iphone alıcam kendime. Zamanında o telefona çok laf yaptım ancak şimdi çok pişmanım bu telefonu aldığım için. Aklı olan kurtulur 5800'dan.
 

xairosk

Üye


buyrun arkadaşlar sisx dıosyası bende vardı upload ediyim dedim (adam gibi bi upload sitesine)

bol şanslar bende çalışmamıştı bunu ilk yaptığımda (5800)

yinede deneyin derim ben yanlıs yapmış olabilirim
 

admag


sis dosyası çatlak bunu indirin
 
marist

marist

Üye
TşkLer..
 


Üst Alt