Pvp Oynayan ?

Sponsorlu Bağlantılar

marist

marist

Üye
    Konu Sahibi
Pvp Oynayan ?
Merhaba arkadaşLar mérak ettimde sitede pvp oynayan var mı ?
 


turan61_425

Üye
var kardeş :) m2 turkey emek sw
 
marist

marist

Üye
    Konu Sahibi
Ben atesh mt2de oynuyorum ws serveri oraya çağıracaktım.
 

turan61_425

Üye
hm. Nasıl bir server acaba? Açıklarsanız düşünürüz kardeş.
 
marist

marist

Üye
    Konu Sahibi
Bana göre Cok güzel 2 3 yıLdır açık kapanacagınıda sanmıyorum hatta bir editte aLdım. AdamLar Set aLıyor.
 

turan61_425

Üye
kardeş başlasam bana yardım eder misin biraz?
 
Uhops

Uhops

Üye
Bende pvp arıyorum.Yarın bakayım atesh mt2 ye oyun sadece ws swsimi yoksa kasılmada varmı
 
marist

marist

Üye
    Konu Sahibi
Ne gibi yardım ?
Evet ws için ama istersen kendi kendine kasıl.
 

turan61_425

Üye
Yok kardeş kalsılma kolay ya :) ama ne nerde bulunur npcler falan... Bir de sizle dost oluruz loncaya girerim isterseniz.
Bir de siz hangi karaktersiniz? Ben ne olayım? :/
 
kezban yenge

kezban yenge

Üye
Metin2 pvpde bir devrim yaratan metin2mester next oynuyorum kesinlikle tavsiye ederim fakat dili ıngilizcedir.Bolca Türk e rastlayabilirsiniz.
 

turan61_425

Üye
nasıl mesela kardeşim? Açıklarsan biraz pvpyi
 
kezban yenge

kezban yenge

Üye

turan61_425

Üye
hm. Tamam kardeş saol. Benim de sana bi önerim var : m2-turkey. Bence süper. Ancak türkten bile zordur.(dönüştürme falan)
 
avast

avast

Üye
Bana göre Cok güzel 2 3 yıLdır açık kapanacagınıda sanmıyorum hatta bir editte aLdım. AdamLar Set aLıyor.

edit fiyatlari nekadar ozellikleri neler oranlaro kac editin set nekadar uygunsa gelip alayim
 
kezban yenge

kezban yenge

Üye
Metin2yi bıraktım teşekkürler.Yaş ta artık büyüdü arada bir fifa ile geçiştiriyorum :)
 
avast

avast

Üye
sizin pvp nasil bak ben gittigim pvpde 5/5 carimi dizerim oyun ne cok zor ne kolay olacak cocuk oyunu olmasin yani biraz zorlasin ama cokta cabalamayalim
 

turan61_425

Üye
sizin pvp nasil bak ben gittigim pvpde 5/5 carimi dizerim oyun ne cok zor ne kolay olacak cocuk oyunu olmasin yani biraz zorlasin ama cokta cabalamayalim

kardeşim bak şöyle;
npclerde p yapmak yok. Emek işi. Edit yok. Emek sw. 1 level başlangıç 105 son. Aynı türk. Zırh dönüşümü çok zor. şu an emeğiyle dönüştürebilen yok :) ama bak. Ruh taşı düşürüp satarsan benim gibi; günde 100*10dan 1 t para yaparsın. istersen ep çekersin. Sen gel ben sana item veririm yardım ederim loncama alırım. şu an 80 level iki tane çarım var. itemler fena değil kasmalık. Vslik de 5 5 muhom var. Karar senin :/
 
avast

avast

Üye
kardesim geleyimde skil isi sikinti ya :D
 

turan61_425

Üye
kardesim geleyimde skil isi sikinti ya :D

kardeş hallederiz ya ben tanesi 10 mden olan havamı ve 5er mden olan çevirme öfkeyi g yaptım :) şimdi ucuzladı. Hava 3m oldu. Hangi karakter takılııyon

- - - Eklendi - - -

ne diyon kardeş bak savaşçı olmazsan rahat g açarız ama ben illa savaşçı olacam dersen de büyük faydam olur sana karar senin
gelmiycen heralde kardeş
 

Benzer Konular

Cevap
10
Görüntüleme
421
DarkredBlue61
Cevap
3
Görüntüleme
240
cyborg78
Cevap
9
Görüntüleme
300
0sıfırcı


Üst Alt