Pvp Oynayan ?

Sponsorlu Bağlantılar

marist

marist

Üye
    Konu Sahibi
Yok kardeş kalsılma kolay ya :) ama ne nerde bulunur npcler falan... Bir de sizle dost oluruz loncaya girerim isterseniz.
Bir de siz hangi karaktersiniz? Ben ne olayım? :/

Ederim Tabiki. Ben Ninja bazende SavascıyLa oynuyorum.


- - - Eklendi - - -

edit fiyatlari nekadar ozellikleri neler oranlaro kac editin set nekadar uygunsa gelip alayim

Silahlar 25 Ep diger iç itemler 20 Ep ben 30 tl ye aLmıstım yıldırım bıcagını.
 


turan61_425

Üye


Ederim Tabiki. Ben Ninja bazende SavascıyLa oynuyorum.


- - - Eklendi - - -

kardeşim benimde tüm karakterlerle aram iyi şu an büyülü silah sura oynuyom tr tarzı editsiz emek swde oynuyom 82 lvl 3p'm var :) ben bıçakçı ve bedensele de bayılırım burda 80 lvl hava g3 diğerleri g1 var r.taşı okumadım ondan gler :)
sen nickini ver ben belki oynarsam pm atarım sana kardeş.
 
MCR Killjoy

MCR Killjoy

Üye
Bu hafta bende bir tane açıyorum. Bk düşürmeli emek server. Arzu ederseniz gelirsiniz. :)
 
MCR Killjoy

MCR Killjoy

Üye
Dur dur dur daha açmadık. :D Salı günü ödemesini yapacağız.
 

turan61_425

Üye
:) iyi kardeş bana mesaj atarsın ya da buraya yazarsın o zaman çıkmam lazım kardeş. Sw birincisi olmak istiyoruum :)
 
MCR Killjoy

MCR Killjoy

Üye
Atarım ben sanan özelden mesaj. :)
 
marist

marist

Üye
    Konu Sahibi


Ederim Tabiki. Ben Ninja bazende SavascıyLa oynuyorum.


- - - Eklendi - - -

kardeşim benimde tüm karakterlerle aram iyi şu an büyülü silah sura oynuyom tr tarzı editsiz emek swde oynuyom 82 lvl 3p'm var :) ben bıçakçı ve bedensele de bayılırım burda 80 lvl hava g3 diğerleri g1 var r.taşı okumadım ondan gler :)
sen nickini ver ben belki oynarsam pm atarım sana kardeş.


ÖyLe Emek ServerLe uğraşamam. Pek Zamanımda oLmuyor.

1. Nick : xNiNjaLeex
2. Nick : SuSKuNPReNS

Genelde bunLarın birinde oLurum.
 
47MaDo47

47MaDo47

Üye
bende atesh mt2 de oynuyorum cok guzel herkese tavsiye ediyorum
 

turan61_425

Üye
bende atesh mt2 de oynuyorum cok guzel herkese tavsiye ediyorum

Kardeş m2 turkey de süper server çok kalabalık ve rekabet üst düzey. Eğer çarı dizemezsen tek yersin yani :) herkese tavsiye ederim gelenlere elimden gelen yardımı yaparım.
 
kezban yenge

kezban yenge

Üye
birkaç senesine saltanat oynardım.161 leveL savaşçı perfect bedensel.Oyunda edit kaynıyordu.Hiç parayla edit almadım.fakat günlük olarak en 5t para kasardım.Edit çılgınlığı artınca bıraktım ama oynadığım en zevkli pvplerdendi.O kadar online olurdu ki server çökerdi.Şu an öyle mı bilmiyorum.
 
avast

avast

Üye
varmı simdi normal oynan cvak pvp
 
kezban yenge

kezban yenge

Üye
marist

marist

Üye
    Konu Sahibi
Güzel derim.
 

turan61_425

Üye
süper düşünce :)
 

Benzer Konular

Cevap
10
Görüntüleme
421
DarkredBlue61
Cevap
3
Görüntüleme
240
cyborg78
Cevap
9
Görüntüleme
300
0sıfırcı


Üst Alt