marist
Üye
Yok kardeş kalsılma kolay yaama ne nerde bulunur npcler falan... Bir de sizle dost oluruz loncaya girerim isterseniz.
Bir de siz hangi karaktersiniz? Ben ne olayım? :/
Ederim Tabiki. Ben Ninja bazende SavascıyLa oynuyorum.
- - - Eklendi - - -
edit fiyatlari nekadar ozellikleri neler oranlaro kac editin set nekadar uygunsa gelip alayim
Silahlar 25 Ep diger iç itemler 20 Ep ben 30 tl ye aLmıstım yıldırım bıcagını.
ama ne nerde bulunur npcler falan... Bir de sizle dost oluruz loncaya girerim isterseniz.
Salı günü ödemesini yapacağız.