nasıl mesela kardeşim? Açıklarsan biraz pvpyi
Bana göre Cok güzel 2 3 yıLdır açık kapanacagınıda sanmıyorum hatta bir editte aLdım. AdamLar Set aLıyor.
Metin2yi bıraktım teşekkürler.Yaş ta artık büyüdü arada bir fifa ile geçiştiriyorum![]()

edit fiyatlari nekadar ozellikleri neler oranlaro kac editin set nekadar uygunsa gelip alayim
gel bizim pvpye her türlü yardımı yaparımsizin pvp nasil bak ben gittigim pvpde 5/5 carimi dizerim oyun ne cok zor ne kolay olacak cocuk oyunu olmasin yani biraz zorlasin ama cokta cabalamayalim
ama bak. Ruh taşı düşürüp satarsan benim gibi; günde 100*10dan 1 t para yaparsın. istersen ep çekersin. Sen gel ben sana item veririm yardım ederim loncama alırım. şu an 80 level iki tane çarım var. itemler fena değil kasmalık. Vslik de 5 5 muhom var. Karar senin :/kardesim geleyimde skil isi sikinti ya![]()
şimdi ucuzladı. Hava 3m oldu. Hangi karakter takılııyon
