Pureview bumudur ? Ve ek bir sorum var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
    Konu Sahibi
Pureview bumudur ? Ve ek bir sorum var


Arkadaşlar resmi nokia türkiye twitter hesabından bunu paylaştı . Bu kadar büyük bi fark sizce olabilirmi ? Ve buna neden olan teknolojinin işleyiş biçimi nedir . Çünki sağdaki resim bildiğin karanlıkken soldaki resimde herşey aydınlık . Hatta gökyüzü bile . Yani nası olabilir bu . Yine bi hilemi ? Yoksa lumia 920 nin kamerası gerçektende bu kadar üstünmü .


Ve bi sorum olacak . Bu kablosuz şarj sistemi nasıl işleyecek . Yani pirize bi cihaz taktıktan sonra telefonla gezebilcekmiyim evin içinde ? wireless gibi elektriğimi çekecek yoksa pirize bi cihaz taktıktan sonra telefonuda onun üstünemi koyucam . Yani eğer öyleyse kablolu şarj daha mantıklı çünkü yeri geliyo şarja takıp kullanıyosun telefonu . Ama cihaza bağlı kalırsa eline alamazsın
 


_ardaa

_ardaa

Üye
Resim muhtemelen hiledir gökyüzü bile aydınlık çünkü vardır işin içinde bir iş, kablosuz şarj ise söylediğin gibi üstüne koyacaksın aletin o kadar, yanında gezdirme durumu yok o kadar gelişmedi henüz.
 

IVI-Elia

Üye
Bence kamera gerçekten öyle kullanmadan bilemeyiz.İleride inceleme videolarında görürüz.Bir de Galaxy S3 de kablosuz şarj cihazını pirize takıp S3 ü üstüne koyuyordun heralde.Bunda da öyle heralde.Avantajı şuymuş:Şarjdayken biri ararsa kablolarla uğraşmadan kolayca açabiloyomuşsun.Haa başka avantajı ve özlliği varsa da ben bilmiyorum.Hayırlısı...
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Oynanmış video ve fotoğraflar ayrı.
Verdiğin linkteki fotoğrafın orjinal olduğu belirtilmişti. (Yani doğrulandı. Gerçekten Lumia 920 ile çekilmiş.)
Lumia 920, gece karanlığında, düşük ışık seviyelerinde güzel fotoğraflar çekebiliyor.
(Bugün tanıtılan iPhone5'te de düşük ışıkta yüksek performans özelliği kullanmışlar ama Lumia 920 ile yarışabilecek mi orasını henüz bilmiyoruz)
 

IVI-Elia

Üye
Oynanmış video ve fotoğraflar ayrı.
Verdiğin linkteki fotoğrafın orjinal olduğu belirtilmişti. (Yani doğrulandı. Gerçekten Lumia 920 ile çekilmiş.)
Lumia 920, gece karanlığında, düşük ışık seviyelerinde güzel fotoğraflar çekebiliyor.
(Bugün tanıtılan iPhone5'te de düşük ışıkta yüksek performans özelliği kullanmışlar ama Lumia 920 ile yarışabilecek mi orasını henüz bilmiyoruz)



Kamerada tek geçerim 808 pureview ama Lumia 920 hiç fena değil yani.Özellikle otofocus ışığı ve OIS teknolojisi otofocus ışığını bilmiyorum ama OIS 808 de yok.



Ekleme:İphone 5'i hiç beğenmedim kamerası da dahil.Ya benim gözüme öyle geldi ya da hiç değişiklik yok.Lumia 920'nin kamerası en iyi ikinci kameraya sahip telefon birinciyi söylememe gerek yok ama çıkınca ayrıntılı karşılaştırırız...
 
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
    Konu Sahibi
Yazdıklarınızı okudum . Ama kafama takılan şu . İlk video yalanı çıktı . Şimdide fotoğraflar tartışılıyo . Haklı yada haksız bilemiyorum ama koskoca Nokia nın dünyayı böyle kandırması yada spekülasyonlar yaratması ? Sonuç olarak telefonları bekleyip kullanıcı deneyimlerine bakmak daha mantıklı . Ben sadece nokia değil hiçbir firmanın örneklendirmelerine inanmıyorum . Her zaman kullanıcı deneyimi olması gerekir . Misal sony xperia s kullanıyorum . 12 mp kamera ve en beğendiğim özelliği gece çekimi fena değil . yani muhteşem değil . ama S2 Ve ıphone 4s ten falan çok çok iyi . video çekimide öyle . Ben biraz fotoğraflarla haşır neşir olduğum için önem veriyorum
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
nokia tanitiminda gosterilen ve fake oldugu aciklanan video bir reklam şirketine cektirilmiş ve sabotaj oldugu aciklandi. Şu anda bagimsiz bir denetim kuruluşu ve nokia tarafindan o videoyla ilgili inceleme başlatilmiş.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k, musicianfaruk ve bulutsuzgece

IVI-Elia

Üye
Sırf Nokia'yı kötülemek için yapılıyor.O videoyu defalarca izledim.Orda arkada profesyonel kamera ile çekim yapılıyor.Daha sonra lumia 920 kamerasına geçiliyor o camdan yansıyan ise ilk başta çekimi yapan ekip olamaz mı?

- - - Eklendi - - -

[video=youtube;W8ulP4nxDDQ]http://www.youtube.com/watch?v=W8ulP4nxDDQ[/video]
 
amcalu1

amcalu1

Üye
Sırf Nokia'yı kötülemek için yapılıyor.O videoyu defalarca izledim.Orda arkada profesyonel kamera ile çekim yapılıyor.Daha sonra lumia 920 kamerasına geçiliyor o camdan yansıyan ise ilk başta çekimi yapan ekip olamaz mı?

- - - Eklendi - - -

[video=youtube;W8ulP4nxDDQ]http://www.youtube.com/watch?v=W8ulP4nxDDQ[/video]

Nokia kendisi de açıkladı bunu ve özür diledi


Arkadaşın sorusuna gelince piyasadaki telefonlardan iyi olacağını sanıyorum ama o kadar iyi çekim yapacağına fazla inanmıyorum
 

IVI-Elia

Üye
Nokia kendisi de açıkladı bunu ve özür diledi


Arkadaşın sorusuna gelince piyasadaki telefonlardan iyi olacağını sanıyorum ama o kadar iyi çekim yapacağına fazla inanmıyorum



Ama bi de şu var: Donanımhaber haberine göre Nokia bu reklamı bir reklam şirketine yaptırmış.Ve de bu reklam için inceleme falan yaptırmış diyordu...


 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Karşılaştırmaların yapılması çok önemli, neyin gerçek neyin sahte olduğunu ancak öyle anlarız... :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: musicianfaruk
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Bence o resim de "biraz" sahte ama olsun:D
 
Hex4d0r

Hex4d0r

Üye
O şekilde farkın birkaç sebebi var.f/2.0 diyafram açıklığı. Bu değer ne kadar küçük olursa ışık o kadar fazla giriyor. OIS'in etkisiyle kamera otomatik olarak enstantane süresini azaltıyor. Son olarakda Sensör'le ilgili olarak ISO başarımı en az kompakt makineler kadar iyileştirilmiş. Bu 3 'ü biraraya gelince gece çekimlerin bu denli başarılı olması normal :)



 
15097

15097

Üye
:allalla: Tek söylemek istediğim şey: "Rekabet iyidir"
 

akinorta

Üye
nokianın 41 mp lik pureview telefonuna da en başta kimse inanmadı. Hatta satışa sunmayacaklar ilgi çekmek içi yapıyorlar diyen bile oldu ama satışa çıktığı an kamera açısından (sadece kamera) bir çok giriş seviyesi slr dan daha kaliteli olduğu ortaya çıktı. Adamlar 5 sene çalışmışlar bu pureview teknolojisi için.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
15097

15097

Üye
Kesin sahte :s
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt