Proğram Türkçe'leştirme ve Sis dosyası yapımı

Sponsorlu Bağlantılar

ohadiyorum

Üye
Eyvallah sagoLasınn.
 


myadres

Üye
abi yok ya çalışmadı pro
 

polat-kaan

Üye
inşallah bende yapabilirim sağol her şey için
 
ibrahimismail

ibrahimismail

Üye
teşekkürler
 
yasirarslan

yasirarslan

Üye
Anlatım için saol ama HAlwin indirdim hata verdi:)
 
burak1000

burak1000

Üye
eline sağlık valla çok işime yaradı kardeş
 
ayyıldız18

ayyıldız18

Üye
saolasın bi deneyelim bakalım
 

vedatdal

Üye
SUPERSIN ELINE EMEGINE SAGLIKM KARDESMicrosoft Office Word
 
schumici

schumici

Üye
güzel anlatım ellerine sağlık
 
lyon_69

lyon_69

Üye
güzel program saol
 

subhan

Üye
yuardımpls her seyı yapıyorum fakat dosyayı telefonuma attgıgımda hafızaya kurulsunmu kısmı gelıyor ve ewt dıyorum sonra bana zaten uygulama çalısıyr yazıyor program bende yokken yuklemeye calısıyorum olmuyor
 

Orhanoray

Üye
meraba Benim Nokia 5200 telefonum var Bazı Programlar yükledim . ama ne varki telefonunuz SIS özelliği olan dosyalara uyumlu değildir diye bir ileti alıyorum. acaba telefonumu SIS dosyalarını tanıyacak hale getirmemin bir çaresi varmı yardımcı olursanız teşekkür ederim...
 
by_demiryurek

by_demiryurek

Üye
çok çok Teşekkürler Emeğine Sağlık
 

kadirhaktanir

Üye
açıkası yeniyeni bende merak salmaya başladım tam anlamadım ama emğine saygı
 

gabat

Üye
galatasaray şampion
 
sercan arıkan

sercan arıkan

Üye
zor diil ama karısık
 
cs1453

cs1453

Üye
.sisx için de olurmu???
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
teşekkürler süper paylaşım
 
denizci35

denizci35

Üye
dostum güzel anlatmışsın ama kafaama tkılan bir yer oldu biz sis dosyasını türkçeleştiriyoruz ama
sen en başta resimde rsc dosyası var butarafı anlamadım açıklarsan iyice memnun olurum tşkler
 
kutaykut

kutaykut

Üye
eyw kardes saolasın tam aklımdan gecen aradıgım programları buluyorum emegine saglık
 


Üst Alt