Proğram Türkçe'leştirme ve Sis dosyası yapımı

Sponsorlu Bağlantılar

batur21

batur21

Üye
teşekkürler
 


kaosatlantik

Üye
jad dosyalarını da yapıormu yaw
 

uTku^

Üye
eline sağlık
 

ERKAHAN

Üye
teşekkür ederim bu ayrı bir makesis programına benziyor bendeki farklıydı.bakalım bundan verim alabilecemmi.
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Güzel Anlatmışsın Saol
 

afatsum_21

Üye
benim farklı bi konuda yardıma ihtiyacım var arkadaşlar o kadar aramama rağmen gözüme çarpmadı bulamadım gitti...Ben n95 8gb kullanıcısıyım ve bu telefon 3rd olduğu için program bulmakta sıkıntı çekiyorum...Aslında bir sürü program var ama bazı programlar sadece sis olarak mevcut internette...sisx olarak yok...(yani ben bulamadım) Neyse sadede geleyim ben sis dosyalarını sisx yapabileceğim bi program yada program ismi istiyorum.Bu konuda beni bilgilendirirseniz çok sevinirim...Bu arada konu mükemmel buda işime yarayacak tabi...
 
ayyıldız18

ayyıldız18

Üye
saolun
 
bassboy

bassboy

Üye
teşekkürler kardeş açıklaman güzel tabiki programda.
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
saol
 

atlas3333

Üye
6300 için sis dosyası var mı yardımcıolurmusunuz

--------------- Ekleme ---------------

sis dosyası 6300 atılırmı
 

data4use

Üye
valla çok teşekkürler exelans emepe saygı yok ne demek ayıp etmişler saygısızlık edenler:)
 
Atakan

Atakan

Üye
ben denedim çok zor
 

xkrc

Üye
Exalans eline sağlık iyi paylaşım ve güzel anlatımın var kardeş ben bi soru sorcam şimdi tema proğramını indirdim kurdum ama çalışmıyor vista kullanıyor olmamda kaynaklanablir mi?
 
forever_lord

forever_lord

Üye
Guzel paylasım arkadasım emege saygı .
 
blacknight

blacknight

Üye
bende uğraştım ama olmadı yaptığım sisleri kuruyorum telefonda prolar açılmıyor..sizce nedendir
 
ahmet07_67

ahmet07_67

Üye
kardes cok sağol ya:oke:

--------------- Ekleme ---------------

denedim calıstı cok sağol :oke:
 
blacknight

blacknight

Üye
bende bi sorun var sanırım benim prolar açılmıyor
 

farmer

Üye
eywalla dostum çok çok saol bi sorum var ben n81 kullanıyorum ve hepsi yemiyo :( sis leri sisx lere çeviren bi yazılım mevcutmu?şimdiden teşekkürler
 
ahmet07_67

ahmet07_67

Üye
sağol kardes
 
Atakan

Atakan

Üye
deniyom yapamıyom
 


Üst Alt