Proğram Türkçe'leştirme ve Sis dosyası yapımı

Sponsorlu Bağlantılar

emirberkcelik

emirberkcelik

Üye
halwin ile sis açmaya çalışınca ReadHeaderTable: This is not a Symbian SIS File !! hatası veriyor hepsinde ama
 


serinaga

serinaga

Üye
Paylaşım için teşekkürler arkadaşım, Sanırım biraz kurcalamam gerek ...
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
:tşk:
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
:tşk:
 

mekesmece

Üye
teşekkürler harika programlar ve açıklamalar
 


Üst Alt