Proğram Türkçe'leştirme ve Sis dosyası yapımı

Sponsorlu Bağlantılar

mert.kurt

Üye
çok faydalı bilgiler teşekkür ediyorum.
 


xxxfenerlixxx

xxxfenerlixxx

Üye
O kadar uğraşmama rağmen yapamadım yaww :S bi el atın bnde öğreniyim hepsini okuyarak yapıyorum fakat en son aşamada make sis e tıkladığımda dosya görünmüyo nereye gidiyo anlamadım :S yardım edin
 
turko9999

turko9999

Üye
Ya anlamadım programıııı
 

MEFTah

Üye
Teşekkürler kardeş. Bende bunu arıyordum :)
 
MahsunCooL

MahsunCooL

Üye
teşekkürler. :)
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Teşşekkür Ederim.
 

hakankesikci

Üye
tebrikler
 
kabasakalist

kabasakalist

Üye
güzel paylaşım sağol paylaşımın için
 
ennes2

ennes2

Üye
kardes sagolasin anlamam biraz zor olucak ama inede teskkürler:maxicep:
 

DeLiMaVii35

Üye
tesekkurler
 
apo1212

apo1212

Üye
süper siniz ailemiz
 

gkm41

Üye
teşekkürler arkadaşım
 
haliber

haliber

Üye
Sağol....
SAYGILAR...
 

NO_NAME_1907

Üye
saol işe yaradı
 
WwwkillermanwwW

WwwkillermanwwW

Üye
saol walla süper bi paylaşım...
 
Wi-TRojan

Wi-TRojan

Üye
Ne zamandan Beri Bunları Arıyordum Çok Saol Emeğine Sağlık.
 
emreartuc

emreartuc

Üye
elina sağlıkı kardeş;)
 
Varnaa

Varnaa

Üye
Teşekürler arkadşim.Güzel anlartım ve paylaşım olmuş.Emeğine sağlık.
 
ıhlamur

ıhlamur

Üye
arkadaşlar biri yardım ederse sevinirim program kurulumunu nerden alabilirim

--------------- Ekleme ---------------

abicim allah razı olsun emeğine sağlık çok teşekkür ederim..
 


Üst Alt