meraba Benim Nokia 5200 telefonum var Bazı Programlar yükledim . ama ne varki telefonunuz SIS özelliği olan dosyalara uyumlu değildir diye bir ileti alıyorum. acaba telefonumu SIS dosyalarını tanıyacak hale getirmemin bir çaresi varmı yardımcı olursanız teşekkür ederim...