Proğram Türkçe'leştirme ve Sis dosyası yapımı

Sponsorlu Bağlantılar

enginyigit

Üye
teşekürler
 


erdemkaylu

erdemkaylu

Üye
eline salık usta süper bi prog bu :) istiyene 6600 için pro game skin hepsini elimden geldii kadar arşiwden yollarım...!!!!
 

Midas

Üye
Teşekkürler, çok güzel her adımı resimli anlatmışsın:oke:
 

aslance

Üye
teşekürler allah razı olsun
 
[CeZZaR]

[CeZZaR]

Üye
Yaw bu programlar series60 v3 için geçerlimi???
 

hkndmrl

Üye
çok sağol....:oke:
 
M.H.Orhan

M.H.Orhan

Üye
Biraz gecikmeli olarak buldum ama değdi Eline Emeğine Sağlık
teşekkürler Bir Demet
Anlatım harika
Bir yaşıma daha girdim Yaa:)
 

GaNZa

Üye
Anlatım için sağol.
 

a.gücü

Üye
ya bana bu durumu anlatabilirmisiz ayrıca ben program indiremiyorum paylaşım yapmam gerekiyomuş bunu nasıl yapmalıyım
 

sebuciorr

Üye
çok güzel olmuş teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

harika bir site

--------------- Ekleme ---------------

özel mesajım olmadan eklentileri göremiyorum bu nasıl yapılıyor arkadaşlar lütfen yardımcı olun:)

--------------- Ekleme ---------------



--------------- Ekleme ---------------

özel mesajım olmadan eklentileri göremiyorum bu nasıl yapılıyor arkadaşlar lütfen yardımcı olun
 

yakam0z

Üye
paylaşım için saol
 

22646

Üye
teşekkür ederim sağol
 
pc_server

pc_server

Üye
Bu güzel anlatımın için teşekür ederim dostum....
 

ercanwins

Üye
Paylaşım için teşekkürler elerine sağlık
 

fuegon

Üye
sagolasın yaaa
 

rover216

Üye
çok teşekkürler
 
danger03

danger03

Üye
sağolasın çok güzel paylaşım
 

adak63

Üye
analatımın için sağol kardeş....
 

crazyali87

Üye
indiriorum inş işimi görür tşkler..:oke:
 

tobepeople

Üye
kardeş ben yaptım aynen dediklerini ama programı kuruyorum telefona menüde gözükmüyor ama fexlorer ile system/apps den programna girip açabiliyorum nedeni nedir acaba ?
 


Üst Alt