Proğram Türkçe'leştirme ve Sis dosyası yapımı

Sponsorlu Bağlantılar

worldcild

Üye
emek ıcın saolasın ustam..bn beceremıyorum yanı becerememek de deilde ugrasamıyorum..cok saol
 


Bulut_86

Bulut_86

Üye
ÇOK GÜZEL OLMUŞ TEŞŞEKÜRLER :oke:
 

mfg41

Üye
eywallah..
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Güzel Ve Detayli Bir Aciklama Güzel Paylasim
 

çitgöl

Üye
emeğine sağlık
 
rap_13

rap_13

Üye
saol kanka
 
zartan

zartan

Üye
sağolasın kardeş
 

cantimur34

Üye
emeğine sağlık kardeş
 
digihabil

digihabil

Üye
insallah bende ogrenirim ama yinede saol basarili bir anlatim
 

s3000

Üye
paylaşım için teşekkürler. artık hazırcı olmak yerine kendi türkçeleştirmelerimizi yapabiliriz
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
ellrine saglık valla emeginin karşılıgı yok...:oke: cok teşşkkürler
 

bogachanuygu

Üye
kardeş süpersin saol

ben bide bişey daha sorucam ben the roots indirdim yükledim oyunu acmaya basıyorm 6R55 kapandı dio bi yardım edersen sevinirim
 
inlovechild

inlovechild

Üye
arkadaşım teşekkürler emegine saglık
 
tnraksy

tnraksy

Üye
teşekkürler
 

6230i

Üye
sağol kardeş
 

Thales

Üye
Teşekkürler ihtiyacım olanı verecek bi program :alkis:
 

sseker

Üye
Özenli anlatım için teşekkürler.
Çok işime yaradı. :oke:
 

baki_fener

Üye
çok teşşekkürler
 

tugay_25

Üye
teşekürler
 


Üst Alt